علیزاده:

اعتبار ال سی برای تکمیل پتروشیمی دهلران گشایش یافت

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از گشایش اعتبار ال سی برای تکمیل کردن پروژه پتروشیمی شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۲۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهزاد علیزاده در آیین افتتاح فرمانداری ویژه دهلران از گشایش اعتبارات ال سی برای پتروشیمی خبر داد و گفت: این کار باعث شد پیمانکاران اصلی پای کار بیایند.

وی تاکید کرد: بحث انتقال خوراک پتروشیمی دهلران به جاهای دیگر بعضی مواقع مطرح بود که به شدت مخالفت کردیم و اجازه این کار را نمی دهیم و از وزارت نفت خواستاریم این پروژه را تثبیت کند.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: صندوق بازنشستگی و شرکت های سرمایه گذاری تلاش کنند تا فاصله بهره برداری ان جی ال و پتروشیمی به حداقل برسد

علیزاده با اشاره به راه اندازی فرمانداری ویژه در دهلران اضافه کرد: فرمانداری ویژه یکی از مطالبات جدی و قدیمی مردم شهرستان دهلران است که همیشه مطرح بوده که با پیگیری ها امروز شاهد استقرار آن در این شهرستان مرزی هستیم.

وی افزود: امیدوارم این مهم بتواند برای شهرستان منشا خیر و برکت و پیشرفت شود و با توجه به مسافت ۲۲۰ کیلومتری شهرستان تا مرکز استان تعداد زیادی از ادارات جایگاه اداری آنها به معاون مدیر کلی و فرماندار بعنوان معاون استاندار ارتقا پیدا می کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات و موضوعات مردم در شهرستان حل و فصل و قدرت چانه زنی مدیران بالاتر می رود و این کمک به حل و فصل پروژه های مهم شهرستان خواهد کرد.

علیزاده با اشاره به شناخت خود از مطالبات مردم دهلران یادآور شد: برای تحقق حقوق مردم حوزه جنوب با هیچ کس معامله نکرده و اجرایی شدن مطالبات بحق و قانونی مردم را تا حصول نتیجه دنبال خواهم کرد.

وی به فاکتورهای لازم برای ارتقا فرمانداری به فرمانداری ویژه افزود: با تلاش ها و پیگیری ها و رایزنی های همه جانبه و حمایت دولت و سایر مسوولان، دهلران توانست مجوز فرمانداری ویژه را کسب و امروز شاهد خوشحالی مردم شهرستان هستیم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ااستاندار ، مسئولان شهرستانی و اصحاب رسانه در تحقق این مهم تقدیر کرد و گفت: مرز چیلات، اتصال شبکه راه آهن، توسعه راه های مواصلاتی شهرستان و ساماندهی آبگرم از مطالبات جدی هستند و در ماه های آینده شاهد خبرهای خوبی برای حوزه جنوب و شهرستان دهلران خواهیم بود.

علیزاده از مطرح کردن مشکلات کارخانه سیمان دهلران در سفر رئیس قوه قضائیه به استان خبر داد و افزود: مدیرعامل کارخانه سیمان باید برابر برنامه زمانبدی پروژه را تکمیل و مسئولان نظارت لازم را اعمال نمایند تا به سرانجام برسد.

وی در خصوص سی تی اسکن دهلران هم گفت: با توجه به شرایط کنونی کرونایی و از طرفی رجوع مردم برای سی تی اسکن به ایلام و خوزستان امیدواریم مسوولان بهداشت و درمان استان تلاش کنند این دستگاه راه اندازی تا بخشی از مشکلات مردم در این زمینه حل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار