در گفتگو با "بسیج" ‌مطرح شد:

ضرورت اجماع آحاد نخبگان دانشگاهی و اجرایی مدیریت کشور، در کمک به دولت سیزدهم

یک‌مدرس دانشگاه،خواستار همفکری و کمک خودجوشانه نخبگان دانشگاهی و اجرایی مدیریت کشور در شرایط کنونی شد و گفت: وجود کرونا، بحران اقتصادی و مشکلات روحی که برمردم عارض شده،می طلبد که این آحاد به کمک دولت بشتابند.
کد خبر: ۹۳۶۵۳۵۱
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

موسی مهدوی، مدرس دانشگاه و رئیس اسبق مرکز آموزش مدیریت دولتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن‌تسلیت به مناسبت ایام‌ محرم، به مهمترین دغدغه نیروهای انقلاب در شرایط کنونی پرداخت و چنین بحرانی را ناشی از عملکرد نا آگاه دولت قبل برشمرد و خاطر نشان کرد: وجود کرونا، فشار اقتصادی و مشکلات روحی که بر مردم‌ عارض شده، باعث سوء استفاده و جولان نفوذی ها شده است، که می طلبد با یک‌ فکر اساسی و جهادی ریشه چنین معضلی را خشکاند.

او افزود: از سوی دیگر بی تجربگی برخی مدیران جوان و فاقد تیم‌ تخصصی و اجرایی دولت سیزدهم، خود یک‌ نگرانی دیگر را در بین نخبگان، دلسوزان و نیروهای انقلابی کشور به وجود آورده است.

این مدرس دانشگاه پیشنهاد کرد، جمعی از نخبگان دانشگاهی و اجرايی مديريت كشور به صورت خودجوش و در صورت مساعدت رئیس جمهور، در قالب گروه های کارشناس و تیم های دلسوز فکری و با تخصص ها و تجربه های مرتبط در خدمت وزارتخانه ها قرار گیرند.

معاون سابق سرمایه انسانی آستان قدس رضوی اظهار داشت: دولت با سرعت ، امور عادی در استقرار دولت را انجام دهد و از طرف ديگر قرارگاه فکری برای حوزه های مختلف تشکیل و اقدامات اساسی برای حل مشکلاتی که نفوذی ها با سرعت در حال برنامه ریزی آن هستند را خنثی و تلاش های مثبت آرام بخش و اعتمادساز به جامعه و مردم تزریق نمايند.

مهدوی در خاتمه این‌گفتگو تاکید کرد: باید هر چه سریعتر مردم به این حس برسند، که دولت در حال پیاده سازی راهبردهای اساسی و دارای اولویت است و لازم است اقدام عاجل در این شرایط حساس و سرنوشت ساز صورت پذیرد.

انتهای پیام//
ارسال نظرات
آخرین اخبار