خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان:
حیاتی با اشاره به ممنوعیت تردد بین استانی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا گفت: تردد بین شهر‌های خوزستان بلامانع است.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۴۵
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
ولی اله حیاتی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تردد بین شهر‌های خوزستان بلامانع، ولی تردد بین استانی ممنوع است، گفت: طرح ممنوعیت خروج از استان از ظهر دیروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه آغاز شده و تا ۵ شهریور ماه ادامه دارد.

او به مسدود بودن ورودی‌های خوزستان به روی خودرو‌های با پلاک غیربومی اشاره کرد و بیان داشت: این خودرو‌ها تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به استان را ندارند، ضمن اینکه پلاک‌های بومی نیز نمی‌توانند از استان خارج شوند، بنابراین مردم از سفر خودداری کرده و با عوامل پلیس راه همکاری کنند.

حیاتی اظهار کرد: اداره‌های استان تا روز شنبه تعطیل هستند و اداره‌های ضروری تنها با یک سوم نیرو‌های خود اجازه فعالیت دارند، ضمن اینکه اصناف به غیر از گروه یک تعطیل بوده و سایر گروه‌های شغلی اجازه فعالیت ندارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته‌ای ذیل قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای خوزستان به نام کمیته مراسم محرم و صفر با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی کار نظارت بر هیات‌های عزاداری را بر عهده دارد، گفت: مراسم عزاداری صرفاً باید در فضای باز برگزار شود و در مکان‌های مسقف ممنوع است، بنابراین از همه عزاداران حسینی و مسئولان هیات‌ها خواهشمندیم با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری در استان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: همکاران ما در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر هستند، همچنین دوربین‌هایی نصب شده در این مقاطع فعال شده اند و هرگونه تردد را ثبت می‌کنند و جریمه برای آن‌ها اعمال خواهد شد..

او اظهار داشت: در این مرحله اگر مالکان خودرو، جریمه خود را تا یک ماه پرداخت نکند قطعا میزان آن ۲ برابر می‌شود، بنابراین از هم استانی‌ها خواستار همکاری هرچه بیشتر با مسئولان برای قطع زنجیره ویروس کرونا هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها