خبرهای داغ:
سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد
همدان-سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری ۵۸ نفر سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی سه هفته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۵۵
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
دستگیری ۵۸ نفر سارق در تویسرکانسرهنگ نبی شکرویسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: در مدت سه هفته گذشته با هدف پیشگیری از وقوع و کشف سرقت و جرائم خرد در شهرستان تویسرکان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط تمام یگان‌های انتظامی سطح حوزه استحفاظی شهرستان به اجرا درآمد.

وی گفت: در اجرای این طرح با انجام کار اطلاعاتی و با شیوه‌های مخصوص پلیسی ۵۸ نفر سارق حرفه‌ای شناسایی و در عملیات‌های مختلف بصورت ضربتی غافلگیر و دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: سارقان در بازجویی‌ها و اقدامات پلیسی به عمل آمده به تعداد ۶۷ فقره سرقت اعتراف کردند که پس از بازسازی صحنه‌های سرقت، اموال مکشوفه با دستور مقام قضائی تحویل مالباختگان شد.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده، همگی از افراد سابقه‌دار با سوابق متعدد کیفری و حرفه‌ای در امر سرقت بودند، تصریح داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات پلیسی برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی قضائی تحویل دادسرا شدند که همگی با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

شکرویسی در پایان با توصیه به مردم در پیشگیری از سرقت منزل، بیان داشت: شماره تماس ۱۱۰ آسان‌ترین پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی است که می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از این طریق با پلیس در میان گذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات