خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا در اربعین شهید مدافع حرم رضا صفدری:

امروز امن ترین بیرق، بیرق امام حسین(ع) است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ماندگاری نهضت اباعبدالله الحسین(ع) به برکت خون شهدا، اظهار داشت: امروز امن ترین بیرق، بیرق امام حسین(علیه السلام) است و ملت ایران، بزرگ پرچمداران این بیرق در جهانند.
کد خبر: ۹۳۶۵۶۸۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم در اربعین شهادت شهید مدافع حرم شهید رضا صفدری در شهر ترکمانچای میانه با اشاره به اینکه مردم ترکمانچای در دوران جنگ خوش درخشیده و در عصر کنونی هم با تقدیم پنج ستاره درخشان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) وفاداری خود را به نظام و انقلاب اعلام کرده اند، اضافه کرد: این پنج شهید مایه افتخاری و سربلندی اهالی ترکمانچای است.

   وی هجرت، جهاد و شهادت را بالاترین درجه از ایمان به مصداق آیات قرآن دانست و گفت: این شهدای مدافع حرم با هجرت، جهاد و نهایتا شهادت خود در دیار غربت در کنار بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب(سلام الله علیها)، راه و رسم مولای خود اباعبدالله الحسین و حضرت ابوالفضل العباس را زنده نگه داشتند.

   سردار خرم شهادت حضرت امام حسین(ع) را عامل اصلی ماندگاری دین پیامبر(صلی الله) دانست و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را اولین مدافع حرم معرفی کرد و اظهار داشت: این شهدای مدافع حرم میراث دار هجرت امام حسین(ع) و راه و رسم شهادت ایشان شده و با تقدیم عزیزترین و بهترین داشته هایشان، مایه عزت و افتخار کشور و خانواده هایشان و برافراشتگی پرچم شهادت شدند.

   وی با بیان اینکه حفظ مکتب مجاهدت و خون دادن می خواهد و سر دادن شعار حسین حسین، شعور حسینی و شهادت در راه ایشان را می طلبد، سرّ و راز پیروزی شهدا را اقتدای آنان به مولای خود دانست و افزود: راه حسین(ع) برای همیشه تاریخ، جاوید و پیروز است و امروز هر انسان آزاده ای در هر کجای جهان بخواهد در برابر طاغوت و دژخیمان بایستد باید به امام حسین(ع) و یاران باوفای آنحضرت اقتدا کند.

امروز امن ترین بیرق، بیرق امام حسین(ع) است

   آیین گرامیداشت اربعین شهادت شهید مدافع حرم شهید رضا صفدری با رعایت پرتکل های بهداشتی و با حضور پرشور مردم و مسئولین در شهر ترکمانچای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار