خبرهای داغ:

ادامه ممنوعیت‌های تردد در محور‌های خوزستان تا پایان هفته

رئیس پلیس راه خوزستان ضمن بیان اینکه ممنوعیت‌های تردد تا پایان هفته جاری ادامه خواهند داشت، از کاهش ۵۰ درصدی تردد در محور‌های خوزستان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۴۳۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پایان محدودیت‌های تردد در جمعه ۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از این مدت، ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص تمدید یا عدم تمدید محدودیت‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود: از زمان آغاز محدودیت‌ها در محور‌های ورودی و خروجی استان خوزستان، وضعیت خوبی داشته‌ایم و تقریبا شاهد کاهش ۵۰ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: از مردم تقاضا می‌شود این همکاری را تا پایان هفته ادامه دهند تا کاهش خوبی در تردد داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از خودرو‌ها از استان خوزستان خارج شده‌اند و قصد برگشت دارند، احتمالا شاهد پیک ترافیک در محور‌ها باشیم.

رضا دولتشاهی تصریح کرد: قطعا همکاران ما از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی و خروج خودرو‌های بومی جلوگیری خواهند کرد و مردم توجه کنند تا اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی یا یک میلیون تومانی شامل حال‌شان نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار