خبرهای داغ:
شاهرود-فرماندهی و مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود با امام جمعه این شهرستان به مناسبت روز جهانی مسجد دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۶۶۵۶۹
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت روز جهانی مسجد، فرماندهی و مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه شاهرود و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و تعدادی از ائمه جماعات این شهر با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
امام جمعه شاهرود این شهر با بیان اینکه مساجد باید محور مسائل اجتماعی، فرهنگی و خدماتی باشند، گفت: مردم با همدلی، محبت و نواندیشی مساجد که از سرمایه‌های بزرگ معنوی هستند را برای نسل آینده حفظ کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی افزود: ۳۰ مرداد سال ۱۳۴۸ مسجدالاقصی توسط اشغالگران صهیونیستی به آتش کشیده شد و به دلیل زنده نگاه داشتن و تنفر مسلمانان از صهیونیست‌ها هر ساله این روز به نام روز جهانی مسجد در همه کشور‌های اسلامی گرامی داشته می‌شود.
او با تاکید بر انجام فعالیت‌های محله حول مسجد بر توجه بسیج بر این مهم و پیشتاز بودن در این امر تاکید کرد و خواستار هماهنگی و تعامل بسیج و مسجد و کانون و امام جماعت و هیات امنا با هم شد.
در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در سطح مساجد و محلات بر تعامل و همکاری بیشتر در تحقق مسجد تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد.
در این دیدار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها انجام شده پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها