خبرهای داغ:
به همت پایگاه حضرت خدیجه (س) و گروه جهادی صاحب الزمان (عج)، کمک و امدادرسانی به بیماران کرونایی صورت می‌پذیرد.
کد خبر: ۹۳۶۶۶۲۴
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک رسانی به بیماران کرونایی، آشپزخانه‌ای با مدیریت خانم باقری دایر شده است.

در این آشپزخانه روزانه ۵۰۰ وعده غذایی انواع غذا‌های مناسب بیماران کرونایی و نوشیدنی تهیه و توزیع می‌گردد.

به همت این گروه جهادی امداد رسانی به خانواده‌های بیمار در سطح پردیسان به طور منسجم در حال انجام است و با راه اندازی آشپزخانه جهادی مجزا در شهر قم نیز به خانواده‌های دارای بیمار در منطقه قم کمک رسانی صورت می‌پذیرد.

همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته طرح ارسال غذا‌های مقوی و انواع سوپ‌های ویژه بیماران و آب میوه طبیعی و شربت عسل، حلیم، کمپوت طبیعی به بیماران در بیمارستان‌های علی ابن ابی طالب، شهید بهشتی، حضرت معصومه (س) در سطح قم آغاز شده است.

خانم باقری درباره حضور بانوان جهادی گفت: یک روز سنگرمان مسجد است یک روز سنگرمان دانشگاه و امروز هم سنگرمان خدمت به بیماران کرونایی است . مهم انجام کاری است که خدا و بنده خدا را خشنود سازد.

وی افزود: این برنامه جهادی هیچ پشتوانه غیر مردمی ندارد و فقط با کمک نقدی و غیر نقدی کسانی که مایل به شرکت و همکاری در این امر خداپسندانه و نوع دوستانه هستند، انجام می‌گردد و در تأمین هزینه‌ها نیاز به یاری عموم مردم داریم.

انتهای پیام/ بهرامیان
ارسال نظرات