خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در فامنین

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف یک کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۸۶۴۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در فامنینسرهنگ علی‌حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ در سطح شهرستان فامنین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی، خودروی متهم متوقف و در بازرسی از آن، یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ وجود ندارد و شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

*کشف بیش از ۱۳ هزار متر زمین خواری در فامنین

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که ۱۳ هزار و ۷۶۰ متر مربع از اراضی ملی واقع در یکی از روستا‌های شهرستان فامنین توسط یک نفر از اهالی به صورت غیر قانونی تصرف و زیر کشت رفته است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

حیدری افزود: با همکاری و تعامل با اداره منابع طبیعی شهرستان از این محل بازدید و این فرد به اتهام زمین خواری اراضی ملی دستگیر و به رفع تصرف و پرداخت خسارات ناشی از آن محکوم شد که این رای توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی در پایان با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان رسمی ارزش این اراضی حدود یک میلیارد ریال است، گفت: پلیس با اقتدار کامل، با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار