چابهار/ آیت الله رئیسی گفت: سواحل مکران می‌تواند قطب رونق و ارتباطات تجاری و اقتصادی با دنیا باشد چرا که افزایش تولید و اشتغال دو مسأله بسیار مهم کشور است.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۴۴
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در نشست اداری که در سالن اجلاس منطقه آزاد چابهار با حضور نمایندگان اقشار، علما و نخبگان برگزار شد،  با اشاره به این مطلب که سواحل مکران یک ثروت ملی است و باید به این خطه توجه شود،گفت: امنیتِ منطقه خوب است و باید بابت این موضوع قدردان باشیم چرا که نعمت وحدت در بین سنی و شیعه وجود دارد و همه این شکرگزاری نعمت را دارند و در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

رئیس جمهور مردم این منطقه را دین مدار، ولایتمدار و دارای فرهنگ و تمدن غنی خواند و با اشاره به موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی حاضران در این نشست، افزود: مسائل مطرح شده هم از سوی وزرا و هم در حوزه معاونت اجرایی ریاست جمهوری با حضور نمایندگانی از منطقه پیگیری خواهد شد و به شکل مفصل در شورای اداری استان مورد بررسی می گیرد.

وی اضافه کرد: افزایش تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری در این منطقه برای ما بسیار اهمیت دارد و از حضور و همراهی همه قدردانی می‌کنم تا شاهد پیشرفت باشیم. گام‌هایی برای مردم برمی دارم تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.

این مسئول تصریح کرد: وضع کپرنشینی در چابهار ساماندهی و تا آخر سال نباید این وضعیت را داشته باشیم و باید دغدغه‌های مردم را پیگیری کرد.

ارسال نظرات