فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست با هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان این استان گفت: کارمندان نقش پررنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی دارند.
کد خبر: ۹۳۷۰۵۵۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق اهداف آن فرآیندی طولانی و دشوار بوده و نیازمند سرمایه‌های اجتماعی ارزشمندی در این زمینه است که کارمندان نقش پررنگی در تحقق این اهداف دارند.
وی رسالت هیئت‌های اندیشه‌ورز در بسیج کارمندان را مهم ارزیابی و تصریح کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارمندان به دنبال اندیشه‌های نو و خلاقانه در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشند و اهداف گام دوم انقلاب اسلامی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.
فرمانده سپاه استان بوشهر در ادامه به تشکیل دولت سیزدهم اشاره و خاطرنشان کرد: همه دولت‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدامات مختلف و خدمات قابل توجهی داشته‌اند به طوری که این موضوع به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام یادآور شد: لازم است مراقبت شود تا تشریفات زاید و دستورالعمل‌های دست و پا گیر موجب بدرفتاری با مردم و نارضایتی آنان از دستگاه‌های اجرایی نشود.
رزمجو اذعان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج اداری نقشی سازنده و تعیین کننده در افزایش میزان رضایتمندی مردم از دستگله‌های اجرایی دارند به طوری که این پایگاه‌ها پل ارتباطی بین مدیر، کارمندان و ارباب رجوع هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است ادارات به دنبال نوآوری و خلق روش‌های نوین خدمتگزاری بوده و نسبت به کادرسازی کارمندان تراز انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش نمایند که بسیج ادارات دارای ظرفیت‌های مناسبی برای رسیدن به این اهداف است.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید کارمند کشور و ۱۸۰ شهید کارمند استان بوشهر و تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگو‌هایی کم نظیر در حوزه مدیریت انقلابی هستند.
عبدالله اسکندری افزود: مدیریت انقلابی شهیدان رجایی و باهنر با مجاهدت آن‌ها معنا پیدا کرد و امروز نیز تأسی به سیره و رفتار مدیریتی این دو شهید بزرگوار، وظیفه کارگزاران و کارمندان نظام جمهوری اسلامی است.
بسیج ادارات حضوری دغدغه‌مند در تحولات اداری استان دارد
وی در ادامه به حضور بسیج در ادارات اشاره و تصریح کرد: سازمان بسیج ادارات حضوری مؤثر و دغدغه‌مند در تحولات اداری کشور و استان بوشهر دارد که این دغدغه‌مندی همان رسالت هیئت‌های اندیشه‌ورز در شناسایی موانع و آسیب‌ها در حوزه مدیریت انقلابی و خدمت‌رسانی است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یاری دادن مدیران اجرایی در اتخاذ تصمیمات مناسب و تسهیل‌سازی امور از جمله مهم‌ترین وظایف هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارمندان و ادارات است.
مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان پرداخت و گفت: برپایی میز خدمت جهادی، شرکت در رزمایش کمک‌های مؤمنانه، برگزاری رزمایش خودحفاظتی ادارات، شناسایی مدیران تراز انقلاب اسلامی، انجام اقدامات مقابله با کرونا، تحلیل و بررسی و ارتقا سلامت نظام اداری، گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی و تشکیل جلسات هیئت اندیشه‌ورز از جمله مهم‌ترین اقدامات سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات