خبرهای داغ:
همدان-شهردار منطقه سه همدان با بیان اینکه ساختمان ناحیه سه شهرداری منطقه سه همدان در این شهرک کلنگ‌زنی و احداث می‌شود، گفت: همچنین به مناسبت این بزرگداشت زمین‌های بازی و ورزشی در این شهرک افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۰۱
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

افتتاح زمین‌های ورزشی به مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی در همدانمحمدرضا فیض منش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه آئین رونمایی از اِلمان شهید آیت الله مدنی اظهار داشت: همزمان با سالروز چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی شهرداری منطقه سه همدان در شهرک شهید مدنی که مزین به نام مبارک این عالم جلیل القدر است تابلو ۲۴ متری تمثال شهید آیت الله مدنی نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه کنگره شهید مدنی در همدان به مناسبت چهلمین سالگرد شهید آیت‌الله مدنی برگزار می‌‌شود، گفت: هدف برگزاری این کنگره تبیین و معرفی شخصیت و جایگاه این شهید در بخش‌ها و موضوعات مختلف است که شهرداری هم اقداماتی را انجام داده است.

شهردار منطقه سه همدان با بیان اینکه ساختمان ناحیه سه شهرداری منطقه سه همدان در این شهرک کلنگ‌زنی و احداث می‌شود، گفت: همچنین به مناسبت این بزرگداشت زمین‌های بازی و ورزشی در این شهرک افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی، تهیه و تدوین طرح مطالعات ساماندهی ترافیکی شهرک مدنی، اجرای آسفالت به میزان ۲ هزار تن در معابر شهرک مدنی، پیاده‌روسازی در سطح این شهرک مدنی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات