سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان در پیامی شهادت دکتر یدالله مشایخی فرد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۴۶
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جواد الائمه(ع) به مناسبت شهادت دکتر یدالله مشایخی فرد 

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان : متن پیام به شرح زیراست:

بِسمِ رَبِّ شُهَداءِ وَالصِّدیقین"

"مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا"

"از ميان مؤمنان هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند. برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى دیگر در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند." (سوره احزاب - آیه ۲۳)

یکی دیگر از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزند برومند ملت قهرمان ایران، جانباز ۷۰ درصد عملیات غرور آفرین إلی‌بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، ایثارگر والامقام -دکتر یداله مشایخی فرد - از افتخار آفرینان استان قهرمان پرور بوشهر و خطه دلاورخیز دشتستان بزرگ، پس از چهار دهه مجاهدت و تحمل درد و رنج جراحات طاقت فرسای جنگ تحمیلی، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست و یک بار دیگر فضای دیارمان را به عطر شهادت آکنده نمود.

جانبازی بلند همت، مقاوم، با انگیزه و انقلابی که با استقامت و استواری خویش در طول دوران زندگی همواره در راه خدمت به نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس تلاش می‌نمود و در راستای اعتلای کشور عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

درود خدا بر این مجاهد فی سبیل الله و یکایک شهدا و جانبازان وطن که با ایثار و فداکاری، عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران بر جای گذاشتند و استمرار خط سرخ‌ حسینی را با تقدیم جان خویش تضمین نمودند و راه شجاعت و ایستادگی را به ما آموختند.

اینجانب عروج آسمانی این جانباز عزیز را به مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرور شهرستان دشتستان، جامعه بزرگ ایثارگران به ویژه خانواده گرانقدر و فداکار ایشان که نقش بزرگی را در این مسیر سعادت آفرین ایفا نمودند، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

از درگاه پروردگار متعال عُلوّ درجات برای آن یار سفر کرده و سلامتی و عاقبت‌ بخیری برای بازماندگان و یکایک جانبازان عزیز مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان

 پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جواد الائمه(ع) به مناسبت شهادت دکتر یدالله مشایخی فرد

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها