خبرهای داغ:
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان همدان خبر داد
همدان- رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان همدان بااشاره به ارسال ۵۱ مقاله به کمیته علمی کنگره ملی شهید مدنی گفت:در مجموع ۴۰مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که در کتاب«مجموعه مقالات» کنگره به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۸۳
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
ارسال ۵۱ مقاله به کمیته علمی کنگره ملی شهید مدنیبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام دکتر محمدمهدی حاجیلویی محب امروز در کنگره ملی شهید محراب آیت الله مدنی، به نمایندگی از کمیته علمی این کنگره به ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی کنگره پرداخت و اظهار داشت: شخصیت شهید آیت الله مدنی دارای ابعاد و ساحت‌های گوناگونی است بخشی از این شخصیت، علمی، اندیشه‌ای، سلوک علمی و عملی او است که با هدف روشن کردن ابعاد علمی، رفتاری و سلوک او کمیته علمی در کنار سایر کمیته‌های کنگره شکل گرفت.

وی افزود: این کنگره با استفاده از تجربه دو کنگره قبلی به سامان بهتری رسید و در همین راستا کمیته علمی با راهنمایی و ارشاد آیت الله موسوی اصفهانی به عنوان ریاست کمیته علمی، افراد دیگری به کنگره دعوت شدند؛ همچنین جمعی از اندیشمندان و اندیشه‌ورزان حوزه و دانشگاه در این کمیته حضور داشتند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان همدان گفت: با توجه به سلوک عملی آیت الله مدنی و فعالیت‌های اجتماعی ایشان، محور‌هایی متناسب با همین شخصیت تعیین شد و برای فراخوان مقالات از دیدگاه‌های افراد استفاده شد و محور‌های مقاله آماده‌سازی شد، سامانه مقالات آماده شد و مقالات فراوانی به کنگره ارسال شد و ۵۱ مقاله در مجموع به کمیته علمی رسید.

وی ادامه داد: حدود ۱۴ نفر داور حوزه و دانشگاهی داشتیم که مقالات را با دقت داوری کردند و در مجموع ۴۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که در کتاب «مجموعه مقالات» کنگره به چاپ رسیده است؛ در کنار این‌ها نظارت بر اطلس جامع شهید مدنی با عنوان «سید العلماء الاعلام» نوشته سیدمحمد جواد قربی بخش دیگری از فعالیت علمی این کنگره بود.

حاجیلویی محب بیان کرد: کار کنگره از دو سال گذشته شروع شد و سفر‌ها و مصاحبه‌های فراوانی انجام شد؛ در کنار این‌ها ویرایش و بازنشر ۷ کتاب غیر از کتاب مجموعه مقالات و اطلس جامع، کتاب‌هایی بازنشر شدند و تمام تلاش‌ها در این راستا بود که بتوانیم زوایای پیدا و پنهان شخصیت بزرگ آیت الله مدنی را به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات