خبرهای داغ:
مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

پیروی از ولایت الله بر همگان واجب است

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیروی از ولایت الله بر همگان واجب است.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۳۶
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوکان، امروز مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم تکریم و معارفه مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با اشاره به احادیث فراوان در خصوص ولایت و پیروی از ولایت الله گفت: از دیدگاه اسلام ولایت بر دو نوع است که به ولایت الله و طاغوت تقسیم می شود.

حجت الاسلام علی متین عنوان کرد: پیروی از ولایت الله بر همه واجب است همچنان که امام (ره) با پیروی از ولایت الله و همراهی ملت ایران با خود بر ولایت کفر و شیطان پیروز شده و جمهوری اسلامی را که برگرفته از قرآن است بنیان نهاد.

وی ادامه داد: باید همگان پشت سر ولایت فقیه که اجراکننده دستورات ولایت الله است حرکت کنیم که قطعا در این صورت می توانیم بر تمام نا ملایمات پیروز شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: کار حوزه نمایندگی در سپاه نیز بسیار با ارزش و مهم است و باید بیش از پیش در این مسئولیت برای حفظ ضوابط پاسداری کوشا بود.

فرمانده سپاه بوکان نیز در این مراسم گفت: سپاه همواره در بحث محرومیت زدایی، کنترل کرونا، سازندگی و آب رسانی در بحران کم آبی پیش قدم بوده و هست.

وی تصریح کرد: تعامل و همدلی با تمام نهادها جهت پیشرفت کشور از برنامه های مهم و همیشگی سپاه بوده است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام مصطفی زاده مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تکریم و تودیع و حجت الاسلام جباری به عنوان مسول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار