سرهنگ آرمندیان در گفت و گو با بسیج :

دفاع مقدس برگ زرین و نقطه عطف افتخارات مردم این سرزمین است

مسئوول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ۵۳ برنامه مختلف در قالب ۶۰۰ نوع فعالیت همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح رده های بسیج و سپاه سراسر استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۷۵
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

سرهنگ پاسدار حمید آرمندیان  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج دربندرعباس افزود: تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه‌ ها و محله های هرمزگان تحت عنوان «آبروی محله»، روایت گری راویان دفاع مقدس در سطح مسجدها، پایگاه ها و گلراز شهدا به صورت حضوری و مجازی و افتتاح طرح های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان، برگزاری طرح مواسات و همدلی در قالب توزیع بسته های معیشتی و تهیه نوشت‌افزار برای نیازمندان، برپایی ایستگاه های سلامت و توزیع بسته های بهداشتی، اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک در سرعت بخشی واکسیناسیون علیه کرونا و اهدای خون از دیگر برنامه های معاونت حفظ و آثار دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در طول هفته دفاع مقدس است.

مسئوول حفظ و آثار  و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: دفاع مقدس برگ زرین و نقطه عطف افتخارات مردم این سرزمین است که این دفاع با رهبری امام خامنه ای عزیز برای دلباختگان انقلاب اسلامی فصل بی بدیل و بی نظیری از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان داشته است.

سرهنگ آرمندیان یادآورشد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند ما انقلاب مان را به دنیا صادر خواهیم کرد؛ امروز شاهد گستره انقلاب مردمی در سراسر جهان همچون در حشد الشعبی، حزب الله، انصارالله ، مدافعان حرم، فاطمیون، زینبیون و حتی خارج از مرزها و در اروپا هم در قالب وال استریت که همان بحث انقلاب و دگرگونی که در مردم ایجاد شده و بدنبال انقلاب و رهایی از ظلم بوده، هستیم.

وی گفت: دوران دفاع مقدس با وجود توطئه ها و دسیسه هایی که صهیونیسیم جهانی داشت، پرچمدار عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی شد لذا با اهدا و تقدیم شهیدان والامقام بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک مان، امروز قدرت منطقه و خار چشم دشمنان نظام هستیم و خواهیم بود.

مسئوول حفظ آثار و نشر ارزشهای  دفاع مقدس سپگاه هرمزگان ابرازداشت: یکی دیگر از برنامه های این معاونت بحث سازماندهی و تشکیل انجمن روایان است که روایت گری راویان در سطح محلات، مسجدها و مدرسه ها و انتقال تجربه ها و بیان خاطرات و رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان را دارد و هم نسل جوان و هم آحاد مردم بتوانند از بحث روایت گری این راویان استفاده بهینه داشته باشند.

سرهنگ آرمندیان ادامه داد: همچنین جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در دستورکار است که با تعامل و هم افزایی که بین سایر دستگاه ها و نهادهای متولی در هرمزگان مانند سازمان حفظ آثار استان، کنگره سرداران شهید، بنیاد شهید و سایر رده های نظامی و انتظامی بتوانیم با کمک همدیگر در قالب کمیته های تخصصی هدف مان را به سرانجام برسانیم.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغغاز و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار