خبرهای داغ:
علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم گفت: " پویش همکلاسی مهربان " به مناسبت بازگشایی مدارس هم زمان با سراسر کشور در قم نیز آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۳۰
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم،اظهار داشت: " پویش همکلاسی مهربان " به مناسبت بازگشایی مدارس هم زمان با سراسر کشور در قم نیز آغاز شد.
 
شفیعی گفت:این رزمایش به همت سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، کمیته امداد، نهاد فرمان حضرت امام (ره)، انجمن اولیاء و مربیان اجرا گردید.
 
وی ادامه داد:این رزمایش همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۳ شهریور با تهیه و توزیع ۱۴ هزار بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد و به همراه لوازم بهداشتی از قبیل: ماسک، مسواک، خمیر دندان، صابون و... برگزار شد.
 
شفیعی در ادامه گفت:این بسته ها به نیابت از ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۴ هزار شهید معلم کشور، خاصه ۶ هزار شهید استان قم و شهدای مدافع حرم برای دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند فراهم گردیده که با حضور مسئولین استانی توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات