خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:
تویسرکان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: نجات بشریت از تمام زشتی‌ها و گناهان و رهایی از ظلم و ستم مستکبران و داشتن آرامش و آسایش در طول عمر زندگی انسان در گرو عمل به دستورات قرآن است.
کد خبر: ۹۳۷۲۸۱۰
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

نجات بشریت از تمام زشتی‌ها و گناهان در گرو عمل به دستورات قرآن استحجت‌الاسلام علی دانیالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار داشت: در راستای ترویج و نشر مفاهیم قرآن کریم و انس و مودت با کتاب‌ آسمانی و وحی الهی مسابقات مقدماتی قرآن با حضور جمعی از کارکنان و سربازان در سپاه ناحيه تویسرکان برگزار شد.

وی افزود: نجات بشریت از تمام زشتی‌ها و گناهان و رهایی از ظلم و ستم مستکبران و داشتن آرامش و آسایش در طول عمر زندگی انسان در گرو عمل به دستورات قرآن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر تدبر در قرآن و معنا و مفاهیم قرآنی ابرز داشت: باید همه را به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم تشویق و ترغیب کنیم تا سبک زندگی قرآنی در جامعه حاکم باشد.

وی با اشاره به برگزاری دوره مقدماتی مسابقات قرآنی در سپاه تویسرکان عنوان کرد: نفرات برتر در رشته‌های مفاهیم و ترتیل قرآن برای حضور در مسابقات نهایی به همدان معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات