خبرهای داغ:
جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

اجرای ۲۱ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تیپ انصارالحسین (ع) همدان

همدان-جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای ۲۱ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تیپ انصارالحسین (ع) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۹۷۴
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
اجرای ۲۱ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در تیپ انصارالحسین (ع) همدانسرهنگ والی راستی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه ۴ هزار و ۵۰۰ شهید والامقام دفاع مقدس، بزرگداشت مقام شهیدان و آرمان دفاع مقدس را ضرورت همیشگی کشور دانست و اظهار داشت: اگر همان راه با همان روحیه دفاع مقدس در پیش گرفته شود مشکلات کشور به آسانی قابل حل خواهد بود.

وی با تشریح ویژه‌برنامه‌های تیپ انصارالحسین (ع) در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس چهارگوشه دنیا با ایران مخالفت و دشمنی کردند و ایران تحت شدیدترین فشار‌ها بود، اما کار جهادی مسئولان و مجاهدت و ایثارگری مردم همراه با اتحاد، حول محور، ولی فقیه، جهان را شگفت زده کرد و باعث پیروزی شد.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس ابراز داشت: امسال نیز ویژه برنامه‌های این هفته در سطح یگان انجام می‌شود و تیپ به نوبه خود در راستای بزرگداشت این مناسبت مهم ملی و تاریخی برنامه‌ریزی و اقدام خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در این راستا ۲۱ برنامه در سطح یگان و خانواده‌ها پیش‌بینی شده که در طول این هفته اجرایی می‌شود.

راستی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال با ایام اربعین حسینی همزمان شده است محور برنامه‌ها را حرکت بین المللی اربعین و نهضت سیدو سالار شهیدان (ع) عنوان کرد.

وی گفت: مراسم بزرگداشت این هفته در جوار مزار مطهر شهدای گمنام یگان همراه با روایتگری پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری کلاس‌های درسنامه دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، غباروبی مزار شهدا در تیپ و شهرستان‌ها توسط گردان‌های امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان اجرای رزمایش احسان و همدلی در شهرستان‌ها در رسیدگی به طبقات محروم جامعه، کمک‌رسانی در اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا، صعود به قله الوند و برگزاری مسابقات ورزشی و هنری را نیز از مهمترین برنامه‌های یگان در هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی گفت: علاوه بر برنامه‌های داخلی، یگان در اجرای برنامه‌های عمومی ابلاغی از سوی ستاد بزرگداشت هفته دفاع در سطح استان نیز مشارکت کرده و نقش خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار