مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد

بزرگداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز با سخنرانی رئیس جمهور

تبریز- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری بزرگداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز با سخنرانی رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۰۰۹
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی‌زاده در جلسه هماهنگی برگزاری آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده که طی جلسات قبلی در خصوص جزئیات برگزاری آن‌ها، بحث شده و هماهنگی با هر یک از رده‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

وی ادامه داد: 28 شهریور، فرماندهان نظامی و انتظامی مستقر در آذربایجان شرقی با نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار خواهند کرد.

سردار عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده، مهمانان هر کدام از رده‌های نظامی مستقر در استان، جهاد سازندگی و بنیاد شهید برای این گردهمایی مشخص شده و تدابیر لازم برای رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی پشی‌بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان این‌که به دنبال تجلیل از 50 هزار پیشکسوت عرصه ایثار و شهادت در سطح استان هستیم، اظهار کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های مستقر در سطح استان، از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت شاغل و یا بازنشسته در آن مجموعه، تجلیل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها