مهدی
برگزاری نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر
 با حضور مدیرکل، معاونین و رؤسای ادارات، نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۲۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۱

نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد

 با حضور مدیرکل، معاونین و رؤسای ادارات، نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

 به منظور برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق بهتر اهداف و تشریح دستاوردهای سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به این استان، نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست در سخنانی رونمایی از طرح‌های فرهنگی ارزشمندی از جمله رونمایی از اساسنامه مجمع قرآنیان استان، سند جامع مساجد استان، افتتاح طرح ملی رهیافت ولایت و رونمایی از سایت تخصصی مداحی استان بوشهر با عنوان «لبالب» از دستاوردهای مهم حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در استان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در ادامه سخنان خود بر لزوم برنامه‌ریزی منسجم‌تر و دقیق‌تر در جهت تقویت و پیشبرد بهتر این برنامه‌ها در سطح استان تأکید کرد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح‌های فرهنگی رونمایی شده در سطح  استان باید از شهرستان‌ها آغاز شود و در این راستا آموزش مدیران و کارکنان ادارات شهرستانی یکی از اولویت‌های اداره‌کل در جهت تحقق بهتر این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این نشست اصلاح ساختار سازمانی در راستای ارتقاء راندمان کاری را از طرح‌های ارزشمند این مجموعه در سطح استان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: سامانه ارزیابی فرهنگی شهرستان‌ها با هدف ارتقاء رشد فرهنگی در ۲۰ شاخه‌ی عرصه تحولی راه‌اندازی شده و مسیر رشد ادارات شهرستانی را به نمایش می‌گذارد و بستر خوبی برای ارزیابی ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان فراهم کرده است.

در بخش دیگری از این نشست، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پیرامون فراهم کردن زمینه‌های اجرای طرح‌های استانی در سطح شهرستان پرداختند.

گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام رنجبر ملومه، راهیار استانی طرح هدایت شبکه امامت استان گزارشی از جلسه برگزار شده منطقه‌ای «مهرواره اوج» که با شعار ارتقاء خدمت‌رسانی مساجد و با محوریت این مکان مقدس و با هدف ایجاد انگیزه در مساجد برای ورود به عرصه خدمت رسانی و حل مسائل محله در استان فارس برگزار شد، ارائه داد.

ارسال نظرات