رئیس سازمان بسیج مستضعفین با سفر به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برنامه های این نهاد برای توسعه استان را یادآور شدند.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۸۴
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در آیین توزیع بسته های آموزشی، معیشتی، ورزشی در یاسوج گفت؛با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید بسته های متنوع آموزشی،ورزشی و معیشتی با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند در سراسر کشور توزیع می شود.

وی بیان کرد: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی به صورت مشترک با وزارت بهداشت در حال توزیع بسته‌های حمایتی و اجرای طرح های نظارتی، تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی هستیم.

 سردار سلیمانی تصریح کرد، در تلاش هستیم تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ظرفیت واکسیناسیون علیه بیماری کرونا را به دو برابر افزایش دهیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح های نیمه تمام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت بسیج مستضعفین طرح های نیمه تمام و سالن های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و مجهز می شوند.

وی ادامه داد، تقویت بسیج خواهران، افزایش اشتغال و ارائه تسهیلات در قالب طرح ساخت یک میلیون مسکن از دیگر برنامه های بسیج مستضعفین کشور در کهگیلویه و بویراحمد است.

سردار  سلیمانی همچنین در این سفر از چند طرح از جمله مرکز واکسیناسیون تجمیعی سپاه فتح، استخرورزشی شهدای غواص، یادمان شهدای گمنام استان در تپه نوالشهدای یاسوج و خانه های نوساز شهر زلزله زده سی سخت بازدید کرد.

انتهای پیام 

ارسال نظرات