خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت: سپاه شهرستان البرز آمادگی راه اندازی یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون را در سطح شهرستان البرز با تمام امکانات و تجهیزات به صورت مستقل دارد.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۷۰
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سپاه ناحیه امام رضا(ع) در طرح شهید سلیمانی در سه حوزه وارد عرصه شده و با تمام ظرفیت در این راستا فعالیت می کند.

وی گفت: اولین حوزه آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حوزه دوم در بحث حمایت های معیشتی در خانواده هایی است که به کرونا مبتلا شده و توان رفع نیازهای روزانه خود را ندارند.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار کرد: حوزه سوم واکسینه کردن مردم است که سپاه با هماهنگی که با شبکه بهداشت دارد در مراکز واکسیناسیون کمک می کند و به صورت رسمی به شبکه بهداشت و فرمانداری اعلام شده که سپاه این آمادگی را دارد که یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون حداقل یک را در سطح شهرستان، با تمام امکانات و تجهیزات بصورت مستقل راه اندازی نماید.

سرهنگ طاهرخانی در پایان گفت: جهت تسریع در روند واکسیناسیون، سپاه شهرستان یک دستگاه اتوآمبولانس در خدمت شبکه بهداشت برای تزریق واکسن در شرکت ها و کارخانجات قرار داده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها