فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری دو متهم به سرقت موتورسیکلت و سیم های مسی کولرهای گازی خانه شهروندان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۹۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: مأموران گشت کلانتری ۱۳ قدس، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که ترک نشین آن یک عدد کوله پشتی به همراه داشت، مظنون شده و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: راکب و سرنشین موتورسیکلت علیرغم صدور دستورات و اخطارهای مکرر پلیس به سرعت خود ادامه که در ادامه ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه پس از استعلام متوجه سرقتی بودن موتور سیکلت شده و در بازرسی از کوله پشتی متهمان مقداری سیم های مسی مربوط به کولرهای گازی که در بیرون از ساختمان ها نصب شده بود را کشف کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات به سرقت موتور سیکلت و همچنین ۲فقره سرقت سیم های مسی از کولرهای گازی خانه شهروندان اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر از شهروندان خواست ضمن نصب دوربین‌های مداربسته و تقویت حفاظ فیزیکی منزل با رعایت توصیه های پلیس مجرمان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها