خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛
حجت الاسلام حسین پور گفت: پیاده روی اربعین نماد تاکید به هویت دینی انسانهاست.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۶۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

نورالله حسین پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی بیان کرد: هدف از بزرگداشت اربعین حسینی همانا یادآوری اهداف آن امام آزادی خواه و پرچمدار شرافت انسانی است.

وی افزود: همواره در طول تاریخ دو گروه صف آرایی می کنند یک صف، صف حسینیان و صف دیگر صف یزیدیان است و مهم است که بدانیم ما در کدامین گروه قرار داریم.

حسین پور خاطرنشان کرد: هدف هایی چون زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر و عدم پذیرش ذلت با فریاد هیهات من الذله و مبارزه با دستگاه ظلم و فساد در طول تاریخ از اهداف و ثمرات قیام عاشورای اباعبدالله الحسین می باشد و اهداف قیام امام حسین را باید شناخت.

وی متذکر شد: پیاده روی اربعین نماد تاکید به هویت دینی کسانی است که از ملیت ها و گرایش ها و قومیت های مختلف درکنار هم جمع شده اند و با این اختلافات ملیتی و قومی یک انسجام هویتی زیر بیرق هدایت امام حسین علیه السلام ایجاد نموده اند وبا این انسجام هویتی انشاالله زمینه ساز ظهور منجی بشریت و تشکیل حکومت عدل جهانی خواهند بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه آبیک در خاتمه تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که اربعین حضرت اباعبدالله الحسین گامی برجسته در احیاگری فلسفه شهادت و استمرار نهضت ظلم ستیزانه ی می باشدو درس بزرگ آن زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهادت در مقابل تبلیغات دشمن می باشد و ان شاالله زیارت حضرتشان در دنیا و شفاعتشان در آخرت نصیب جمیع عشاقش بشود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها