خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید قدوسی روستای شریف آباد نهاوند خبر داد
نهاوند-فرمانده پایگاه شهید قدوسی روستای شریف آباد نهاوند از واکسیناسیون روستاییان با اعزام اکیپ سیار و مشارکت بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۸۱
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

واکسیناسیون روستاییان با اعزام اکیپ سیار و مشارکت بسیجیانعبدالعلی سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: اکیپ سیار واکسیناسیون مرکز بهداشت شهرستان نهاوند با هماهنگی مرکز سلامت شهر فیروزان و دعوت پایگاه شهید قدوسی و خانه بهداشت روستای شریف‌آباد شهرستان نهاوند برای واکسیناسیون بر اساس شرایط سنی در این روستا حضور یافتند.

وی افزود: افرادی که مطابق جدول سنی مجاز به واکسیناسیون بودن از سه روستای شریف‌آباد و احمدآباد و اکبرآباد در محل خانه بهداشت حضور یافته و واکسن آنان تزریق شد.

فرمانده پایگاه شهید قدوسی روستای شریف آباد نهاوند ادامه داد: بسیجیان پایگاه شهید قدوسی از ابتدای طرح شهید سلیمانی در طرح حضور فعال و موثر داشته و اقدامات خوبی در راستای مقابله با این ویروس در سطح روستا انجام دادند .

وی در پایان افزود: اطلاع رسانی‌ها و اطلاعیه‌های واکسیناسیون به اهالی روستا توسط پایگاه شهید قدوسی از طریق بلندگوی مسجد و کانال‌های مجازی و بسیجیان طرح شهید سلیمانی به خانواده‌ها اطلاع رسانی می‌شود ‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات