خطیب جمعه شهرستان قدس نسبت به انتصاب های خارج از عرف هشدار داد و گفت: باید مدیران پاکدست و مستقر در این شهرستان را انتخاب کرد و خلافِ چنین عملی موجب بی اعتماد و رنج‌مردم می شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۲۰
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی اظهار کرد: حسن معاشرت و گره‌گشایی از مشکلات مردم، موجب عزت، وجاهت و آبرو دادن به انسان می‌شود.

وی گفت: خدمت‌گزاری به مردم باید از روی حسن خلق و خالصانه باشد و اینکه در برخی ادارات و بخش‌های دولتی با خواهش و تمنا کار انجام می‌شود که این روش به دور از سیره کریمانه اهل بیت علی‌ها السلام در خدمت به مردم است.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برکات بسیاری در کشور داشت و مدیریت امام راحل در جنگ تحمیلی با دیپلماسی توحیدی همراه بود، در ادامه گفت: با توجه به شرایط و جنگی که توسط دشمن در عرصه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، اقتصادی و انتشار ویروس کرونا در کشور ایجاد شده، کسانی که در این عرصه‌ها خدمت می‌کنند نیز رزمندگان دفاع مقدس هستند.

وی بیان کرد: برای تحقق اصول ۱۲ گانه رییس‌جمهور لازم است به سرعت تغییرات مدیریتی در ادارات ایجاد شود و مدیران پاکدست و مستقر در شهر محل سکونت انتخاب شوند و اگر مدیری در شهرستان قدس انتخاب شود که بین مردم زندگی نکند و در این شهر ساکن نباشد، نام آن را از پشت تریبون خواهم برد.

حجت الاسلام جوکار خاطر نشان کرد: باید با مدیرانی که ترک فعل داشته و مدیرانی که به مردم ظلم کرده‌اند و مسئولین دانه درشت کشور که این زمینه‌های فساد را ایجاد کرده‌اند، در دادگاه علنی محاکمه شوند.

امام جمعه شهرقدس تصریح کرد: طرح تسهیل مجوز‌های کسب و کار یکی از اقدامات موثری است که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد و این طرح باید در حین اجرا نیز نظارت شود تا وضعیت کسب و کار در جامعه بهبود یابد.
ارسال نظرات