امام جمعه دیر با بیان اینکه اقشار کم درآمد نمی‌توانند چنین مبالغی را پرداخت کنند، تاکید کرد: از نمایندگان استان بویژه نماینده شهرستان درخواست می‌کنم این مسئله را در مجلس پیگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۰۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری  بسیج از دیر ،به نقل از خبرگزاری رخداد جنوب ،حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در گفتار و رفتار باید عدالت داشته باشیم، اظهار داشت: انتقاد از مسئولان و مطالبه گری و پرسش گری حق همه شهروندان است و مسئولان هم باید انتقادپذیر و پاسخگوی مطالبات مردم باشند..

حسینی با بیان اینکه مسائل شهرستان را مرتب پیگیری می‌کنم، گفت: اخیراً بحث گرانی نرخ برق و قبوض برق داشتیم که با مدیریت شبکه برق تماس گرفتم و ایشان گفتند این نرخ از مرکز مشخص شده و ما فقط می‌توانیم آن را قسطی کنیم.

وی با بیان اینکه اقشار کم درآمد و بی درآمد نمی‌توانند چنین مبالغی را پرداخت کنند، تاکید کرد: از نمایندگان استان بویژه نماینده شهرستان درخواست می‌کنم این مسئله را در مجلس در ارتباط با وزیر نیرو دنبال کنند.

وی افزود: در گرمای طاقت فرسای استان بوشهر مگر می‌شود یک ساعت کولر را خاموش کرد؛ آقایانی که آنجا می‌نشینند و نرخ گذاری می‌کنند در ایام تابستان به استان بوشهر و شهرستان دیر تشریف بیاورند اگر توانستند مثل چیزی که برای مردم تعیین تکلیف می‌کنند زندگی کنند آن موقع ما هم راضی می‌شویم.

امام جمعه دیر با اعلام اینکه مسئولان شهرستان و نماینده مجلس پیگیر برطرف کردن کمبودهای بیمارستان هستند، عنوان کرد: اخیراً موضوع سی تی اسکن و دیالیز بیمارستان شهرستان دیر پیگیری شده است که امیدواریم این مشکلات کم کم حل شود.

وی یادآور شد: درباره مسائل دیگری مانند زمین خواری و حفظ محیط زیست شهرستان که در فضای مجازی مطرح شده بود با مسئولان مربوطه صحبت کردیم که پیگیری شود.

حسینی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران است و باید زنده نگه داشته شود و این افتخارات و عوامل پیروزی و دستاوردها را برای نسل جوان بیان کنیم.

وی بیان کرد: با بزرگداشت هفته دفاع مقدس از تحریف وقایع و حقایق جلوگیری کنیم.

حسینی ادامه داد: نباید شهدا و ایثارگران و خانواده‌هایشان را فراموش کنیم، امنیت و استقلال خود را وام دار شهدا و ایثارگران هستیم و باید از آنها تجلیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان ما کمتر با حقایق جنگ آشنایی دارد که باید واقعیت‌ها را بیان کنیم؛ دشمن به دنبال تحریف حقایق و عوض کردن جای شهید و جلاد است.

امام جمعه دیر اضافه کرد: ما از تقویت بنیه دفاعی و نظامی در مقابل دشمن کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان با تاکید بر استفاده از همه ابزارها برای تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، ابراز کرد: از ظرفیت فضای مجازی، فیلم، تئاتر و … برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها