خبرهای داغ:
شاهرود_تیم ورزش زورخانه‌ای استان اصفهان با کسب ۹۲ امتیاز قهرمان مسابقات رده سنی نوجوانان کشور در شاهرود شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۰۷
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
قهرمانی اصفهان در مسابقات زورخانه‌ای نوجوانان در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، در این دوره از مسابقات ۱۳ تیم از استان‌های کرمان، فارس، خراسان رضوی، البرز، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، تهران، اصفهان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، یزد و لرستان حضور داشتند.
در پایان این رقابت‌ها، پس از اصفهان، تیم‌های کرمان و فارس به ترتیب با ۷۵ و ۵۴ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
این مسابقات در رشته‌های مهارت فردی «چرخ تیز»، «چرخ چمنی»، «کباده»، «سنگ» و «میل بازی» در رده سنی نوجوانان
در وزن های، منفی ۵۵، ۵۵ تا ۷۰ و مثبت ۷۰ کیلوگرم به مدت ۲ روز برگزار شد.
در رشته سنگ وزن منفی ۵۵ کیلو گرم علیرضا زابلی از استان سیستان و بلوچستان، وزن ۵۵ تا ۷۰ کیلوگرم امیر حسین برزگری از استان البرز و در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم محمد رضا شعبانی از استان فارس به مقام نخست دست یافتند.
در رشته چرخ چمنی وزن اول، محمد مهدی شوندی از استان البرز؛ وزن دوم، محمد ارباب از استان اصفهان و وزن سوم ابوالفضل خالقی از استان کرمان مقام نخست را کسب کردند.
در رشته کباده وزن اول، ابوالفضل اشرفی از استان سمنان؛ وزن دوم، سینا خزاعی از استان فارس و پوریا خطیبی از استان تهران حائز رتبه نخست شدند.
در رشته چرخ تیز وزن اول، علیرضا خنجری از استان فارس؛ وزن دوم، محمد ارباب از استان اصفهان به مقام اول دست یافتند.
در رشته سنگ وزن اول، علیرضا زابلی از استان سیستان و بلوچستان؛ وزن دوم، امیر حسین برزگری از استان البرز و وزن سوم، محمد رضا شعبانی از استان فارس به مقام اول را کسب کردند.
در این مسابقات سه ورزشکار از شهرستان شاهرود حضور داشتند و علی نوعی در رشته میل بازی وزن سوم به مقام سوم دست یافت و در وزن اول، مهدی نیکخواه از استان اصفهان؛ وزن دوم، مرتضی تیموری از استان البرز و وزن سوم امیر عباس طهماسبی از استان فارس به مقام قهرمانی رسیدند.
این دوره از مسابقات به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در زورخانه حضرت ابوالفضل (ع) شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها