امام جمعه بشاگرد گفت: ما هر چه از لحاظ زمان از دفاع مقدس دور می‌شویم، باید از لحاظ معرفت به‌دفاع مقدّس نزدیک‌تر شویم.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۱۳
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاذری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام حسین غلامی اظهار داشت: بیان رهبر معظم انقلاب گویای این است که دفاع مقدس علاوه بر اینکه یکی از منابع غنی معرفتی است و باید از این مکتب متعالی درس‌های بزرگی بگیریم، می‌بایست از این محتوای فاخر معرفتی نیز صیانت و محافظت نماییم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم این نکته را چنین یادآور می‌شوند که برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت؛ اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغ‌ها به‌جای حقیقت خواهند نشست و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت. دشمنان انقلاب با انگیزه‌ای قوی، تحریف و دروغ‌پردازی درباره‌ی گذشته و حتّی زمان حال را دنبال می‌کنند و از پول و همه‌ی ابزارها برای آن بهره می‌گیرند. رهزنان فکر و عقیده و آگاهی بسیارند؛ حقیقت را از دشمن و پیاده‌نظامش نمی‌توان شنید.

غلامی بیان داشت: مسئله دفاع مقدس یک پدیده عقلایی و یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود و تحریف‌ها را در این مورد بایستی مراقب بود.

خطیب نماز جمعه بشاگرد افزود: در باب دفاع مقدس کوتاهی کرده‌ایم، کارهای بسیار خوب و کارهای بسیار باارزشی انجام گرفته، اما در عین حال کم است؛ چون تحریف در کمین است، دست تحریف، این بخش پردرخشش تاریخ ما را ممکن است مخدوش کند.

امام جمعه بشاگرد در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص پوشش تلفن همراه در شهرستان گفت: با توجه به اینکه امروز ارتباطات به نیاز جدی و یک ضرورت برای روستاییان به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا تبدیل شده، همچنین وابستگی آموزش دانش آموزان به اینترنت، نه تنها اینترنت بلکه تلفن همراه در برخی روستاهای بشاگرد دچار مشکل شده یا اصلا پوششی نداریم؛ مطالبهٔ بحقّ مردم، تکمیل پوشش و رفع مشکلات ارتباطات اینترنتی در اسرع وقت است.

حجت الاسلام حسین غلامی اظهار داشت: با توجه به محدودیت سفر به کشور عراق و محرومیت از پیاده روی اربعین برای بیشتر مردم انتظار می رود با حضور و مشارکت حداکثری مردم حداقل در سه نقطه از شهرستان و برپایی موکب های فرهنگی و خدمت، حال و هوای شهرستان مان را کربلایی کنیم.

وی گفت: حرکت بسیاز زیبا در راه اندازی موکب خدمت به محرومان توسط گروه جهادی «قله های مقاومت» در ایامی که موکب های نجف تا کربلا در حال خدمت رسانی به زوّار اباعبدالله الحسین علیه السلام است، نشان از عشق جوانان بشاگردی به نهضت و مکتب امام حسین علیه السلام است.

ارسال نظرات