پیام جمعه امام جمعه موقت شهر آبدان
کد خبر: ۹۳۷۳۶۱۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر ، با توجه به تعطیلی نماز جمعه این هفته، حجت الاسلام بحرانی، امام جمعه موقت شهر آبدان  در پیامی خواستار تعیین سهم اشتغال جوانان‌ تحصیل کرده و مجرب شهر آبدان در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین
و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین

گرامیداشت هفته دفاع مقدس واجب همگانی است
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان این مناسبت را گرامی می‌دارم.
گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است زیرا شهدا حق حیات، استقلال، آزادی و امنیت را بر همه ما دارند. یکی از رسالت های ما بخصوص در این ایام تشریح ایثار گری  و جان فشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هست که می‌توان در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و فضای مجازی به آن پرداخت.
تجلیل از مادران و همسران شهدا و  فضاسازی شهر نیز یکی از وظایف مهم ماست.
مسئولین اجرایی نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری و خدمت به مردم و حفظ روحیه انقلابی و همدلی و همبستگی می‌توانند بزرگترین خدمت و تجلیل نسبت به شهدا داشته باشند.

️تجلیل از رئیس محترم جمهور و خدمتگزاران و دولتمردان صدیق
لازم می دانم از رئیس محترم جمهور آیت‌الله رئیسی در خصوص پیگیری مشکلات مردم وحضور میدانی ایشان و تسریع در روند واکسیناسیون عمومی کشور تقدیر و تشکر کنم .
آنچه بر همگان روشن شد این بود که علی‌رغم اینکه در دولت قبل در خصوص تامین واکسن مورد نیاز بهانه هایی مانند تحریم و نپیوستن به FATFرا مطرح می‌کردند و سلامت مردم را گروگان اهداف سیاسی خود قرار داده بودند این دولت ثابت کرد با روحیه انقلابی و پیگیری مقتدرانه و مدیریت جهادی  می‌توان معضلات و مشکلات مردم را برطرف نمود.

ماه مهر و بازگشایی مدارس و دغدغه والدین
ماه مهر یاد آور خاطرات زیبایی است هم برای مسئولان نظام آموزشی و هم برای والدین و دانش آموزان؛ از آنجا که مدرسه کانون آموزش و تربیت است و دور‌ شدن دانش آموزان از فضای مدرسه و عدم ارتباط مستقیم با معلم آسیب ها و پیامدهایی به دنبال دارد و تعطیلی مدارس منجر به مشکلاتی شده است؛ لذا لازم است با توجه به سلامت و حفظ جان دانش آموزان که در اولویت قرار دارد بلکه مقدم بر آموزش هست، ضمن تقویت بستر های مناسب بهداشتي در مدارس، فضای مدرسه را برای حضور دانش آموزان آماده کنند .

️توجه به سند توسعه و پیشرفت با پیوست عدالت و فرهنگ
︎مسئولان اجرایی شهر آبدان با عنایت به سند جامع توسعه و پیشرفت شهر آبدان آن هم با پیوست عدالت و فرهنگ مشکلات شهر را حل وفصل کنند و با توجه به ظرفیت نیروی جوان و نوجوان این شهر، زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی را توسعه دهند.

︎️یک جمله خطاب به نماینده محترم مردم کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر احمدی
ضمن تقدیر و تشکر از نطق مقتدرانه حضرت عالی در مجلس شورای اسلامی در خصوص درخواست از رئیس‌جمهور و دولت محترم مبنی بر بکارگیری جوانان در فرصت های شغلی و مدیریتی ملی، درخواست می گردد سهم اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را نسبت به جوانان‌ تحصیل کرده و مجرب شهر آبدان معین نموده و نسبت به این مهم بیش از گذشته تلاش نمائید.


والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

اسماعیل بحرانی

امام جمعه موقت بخش آبدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات