خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
کبودراهنگ-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بر اساس ابلاغ مقام معظم رهبری، ما باید زمینه‌ساز تمدن اسلامی آینده باشیم و تمام ظرفیت‌ها را برای زمینه‌سازی ظهور پای کار بیاوریم.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۴۸
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

ما باید زمینه‌ساز تمدن اسلامی آینده باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناجحیه کبودراهنگ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع‌مقدس اظهار داشت: با وجود اینکه دشمنان همه توان خود را گذاشتند تا در انتخابات امسال مردم پای صندوق رأی نیایند اما ملت ایران پای کار بودند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای این کار ۳ راهبرد را تعریف کردند، ادامه داد: یکی از آنها این بود که تا آنجایی که امکان دارد تحت تبلیغات و فشارها و تحریم‌ها مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، دوم اینکه تمام تلاش خود را کردند که یک فرد متمایل به غرب مجدد روی کار بیاید و بسیار تلاش کردند تا این راهبردها حاصل شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: سومین راهبرد نیز این بود که فضا را طوری ترسیم کردند که فضای کشور ما امنیتی شود تا حدی که ۳۵۰ گروه تروریستی وارد کشور شدند که به لطف خداوند و زحمات تمامی عزیزان ناجا و نیروهای امنیتی هیچ کدام از اینها اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم شهرستان کبودراهنگ درگیر دو انتخابات ریاست جمهوری و نماینده مجلس بودند، گفت: مردم شریف شهرستان کبودراهنگ پای کار بودند و دشمنان را نا امید کردند.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه در آستانه گام دوم انقلاب هستیم، افزود: امامین انقلاب هدف‌گذاری بزرگی را انجام دادند و ما بر اساس هدفگذاری امامین خود قدم برمی‌داریم.

وی گفت: امروز که ۴۲ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و این بینش و درایت امام خمینی(ره) بود که فرمود انتخاب حکومت توسط مردم باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: در سال‌های اولیه انقلاب اسلامی که انقلاب هنوز مستحکم نبود و امیدی به حیات انقلاب نبود امام (ره) فرمودند باید هسته‌های مقاومت را در سراسر جهان راه بیندازیم، آن زمانی که انقلاب هنوز به کشورها صادر نشده بود و کشورها ما را به رسمیت نمی‌شناختند.

وی با بیان اینکه امروز همان هسته‌ها یک لشکر بزرگ مقتدر برای نظام جمهوری اسلامی شده است با اشاره به هسته‌هایی چون حزب الله لبنان سوریه و عراق گفت: در حال حاضر تحت ولایت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هدف‌گذاری‌های مهمتری در پیش داریم و در ۴۰سالگی انقلاب حصرت آقا یک بیانیه دادند و برای ۴۰ سال دیگر هدف‌گذاری کردند.

سردار مجیدی با بیان اینکه ما باید بر خود ببالیم که در يک نظام ولایی با رهبران شایسته زندگی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ مقام معظم رهبری، ما باید زمینه‌ساز تمدن اسلامی آینده باشیم و تمام ظرفیت‌ها را برای زمینه‌سازی ظهور پای کار بیاوریم.

وی تصریح کرد: در نظام ولایی ما باید با تمام وجود خود زمینه را برای ظهور آماده کنیم و برای رسیدن به تمدن‌سازی همه مردم باید پای کار باشند، از همه اقشار باید استفاده کرد، چراکه بسیج متعلق به تمام مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات