فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج:

هفته دفاع مقدس، فرصتی برای گسترش روحیه ایثار در میان مردم است

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج گفت: هفته دفاع مقدس، هفته ایثار و فداکاری و فرصتی برای گسترش روحیه ایثار در میان مردم است که در آن، بزرگ‌ترین امتحان فداکارانه ملت ایران صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۶۱
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار علی شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج، دفاع مقدس را واقعه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، هفته ایثار و فداکاری و فرصتی برای گسترش روحیه ایثار در میان مردم است که در آن، بزرگ‌ترین امتحان فداکارانه ملت ایران صورت گرفت و بسیجیان زیباترین صحنه‌های ایثار را رقم زدند.

هفته دفاع مقدس، فرصتی برای گسترش روحیه ایثار در میان مردم است

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس سراسر افتخار و خیر و برکت برای مردم ایران‌زمین بود، عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: ما در جنگ تحمیلی ابهت شرق و غرب را شکستیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می فرمایند: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام‌نشدنی است. رهبری و ولایت، حضور مردم در جنگ و خون شهدا برگرفته از مکتب سرخ سید‌الشهدا (ع) در هشت‌ سال دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج در پایان بیان داشت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد. از جمله برنامه‌های ناحیه امام هادی (ع) در این هفته می‌توان به برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، اهدای پک‌های فرهنگی با موضوع دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا، کوه‌پیمایی و روایتگری و نیز برنامه‌های وسیعی در بستر فضای مجازی اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار