معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد:

انعکاس شایسته دستاوردها رویکرد اصلی روابط عمومی سپاه است

سرهنگ پاسدار احمد شهرجردی گفت:رسانه های استان مرکزی در همه عرصه های فعالیتی تاکنون نقش مهمی در راستای بازتاب فعالیت های جهادگران داشته اند که قابل تقدیر است و باید این رویکرد با قوت ادامه دار باشد.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۴۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار احمد شهرجردی معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله ظهر امروز در آیین سرکشی از اردو جهادی بسیجیان گروه جهادی شهید صدوقی اراک در روستای ورچه خمین:اولویت مهم بسیج و سپاه خدمت رسانی به مردم است که با رویکرد قوی شدن در همه ابعاد این رسالت را انجام می دهد چراکه در گام دوم انقلاب ایران اسلامی باید در همه عرصه ها قوی و مقتدر باشد.

وی افزود:گروه های جهادی در سطح استان مرکزی خدمات قابل توجه و شایانی به مردم و ولی نعمتان در عرصه های مختلف ارائه می کنند که نیاز است در راستای گفتمان سازی نهضت خدمت رسانی ، این فعالیت ها در قاب رسانه ها بازتاب و انعکاس خوبی داشته باشد.

خدمت رسانی به مردم اولویت مهم بسیج و سپاه/انعکاس شایسته دستاوردها رویکرد اصلی روابط عمومی سپاه است

سرهنگ شهرجردی تاکید کرد:ترویج روحیه جهادی رویکرد مهم فعالیت های رسانه ای در بازتاب اقدامات جهادگران است و اردوهای جهادی خط مقدم ترویج روحیه جهادی و ازخودگذشتگی است چراکه علاوه بر اینکه منشا خدمت رسانی به مردم هستند در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی نقش مهمی دارند و می توان با بازتاب این فعالیت ها این روحیه را به نسل نوجوان و جوان به خوبی منتقل کرد.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله افزود:خوشبختانه امروز الگوهای جهادی در سطح جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و جهادگران بسیجی آموزگاران جهاد، ایثار و خدمت رسانی هستند و لذا بازتاب و اقدامات رسانه ای جهادگران می تواند در فرهنگ سازی خدمت رسانی در جامعه بسیار اثرگذار باشد.

وی عنوان کرد:بازتاب فعالیت های جهادگران بسیجی در قاب رسانه همراه با خلاقیت و ابتکار برکات زیادی خواهد داشت و علاوه بر آشناکردن مردم با خدمات جهادگران می تواند در ایجاد انگیزه به مردم و خصوصا جوانان برای پیوستن به اردوهای جهادی موثر باشد.

سرهنگ شهرجردی بیان داشت:رویکرد معاونت روابط عمومی سپاه روح الله اطلاع رسانه ای و بازتاب فعالیت های همه گروه های جهادی بوده و سعی شده با همه توان و مشارکت همه مجموعه های خبری و فرهنگی در راستای بازتاب اقدامات جهادگران بسیجی نقش آفرینی کنیم.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله گفت:رسانه های استان مرکزی در همه عرصه های فعالیتی تاکنون نقش مهمی در راستای بازتاب فعالیت های جهادگران داشته اند که قابل تقدیر است و باید این رویکرد با قوت ادامه دار باشد.

خدمت رسانی به مردم اولویت مهم بسیج و سپاه/انعکاس شایسته دستاوردها رویکرد اصلی روابط عمومی سپاه است

وی یادآورشد:رسانه های استان مرکزی باید در راستای تسریع خدمت رسانی گروه های جهادی به مردم نقش آفرینی کنند چراکه گروه های جهادی اگر به خوبی توسط دستگاه ها حمایت شوند قطعا روند خدمت رسانی شتابنده تر خواهد شد.

سرهنگ شهرجردی اظهارکرد:پای کارآوردن مردم و خیرین و مشارکت آنها در رفع فقر و محرومیت بخشی از آن توسط فعالیت رسانه ها رقم خورده و لذا فعالیت رسانه ای در کنار اقدامات جهادگران بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه ای شود.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله خاطرنشان کرد:سپاه روح الله از کلیه رسانه های استان مرکزی برای بازتاب اقدامات جهادگران حمایت خواهد کرد و در این راستا با برگزاری اردوهای جهادی رسانه ای و اعزام اصحاب محترم رسانه به مناطق مختلف استان سعی کردیم در این مسیر نقش آفرینی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار