خبرهای داغ:

اقتدار امروز کشور مرهون وحدت نیروهای مسلح و حماسه دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی اقتدار امروز کشور را مرهون وحدت نیروهای مسلح و حماسه دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۶۳
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ارومیه، سرهنگ «جلیل وحیدی»  در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای نشر آثار و تقویت معارف دفاع مقدس است.

وی تبیین قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور را از مهمترین راهبردهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: اقتدار امروز کشور مرهون وحدت نیروهای مسلح و حماسه دفاع مقدس است.

دبیر ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی پیروی از رهنمودهای ولی فقیه را تنها مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: بی شک تلاش درراستای عمل به منویات و رهنمودهای رهبری است که ما را در مسیر حرکت به سوی گام دوم انقلاب موفق می کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی بر لزوم تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه تاکید کرد و گفت: چراکه هرجا موفقیتی حاصل شده به پشتوانه این دو ویژگی اتفاق افتاده است.

وحیدی اظهار داشت: امسال ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی فعالیت خود را از اواسط تیر آغاز کرده و در راستای برگزاری این مناسبت 154 برنامه در سطح کلان در سراسر استان هدف گذاری نموده است.

وی ادامه داد: امسال برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با شعار«ما مقتریم» در سراسر استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 41 یادواره شهدا در استان آذربایجان غربی برگزار می شود و از 40 هزار پیشکسوت نیروهای مسلح، جانباز، آزاده، رزمنده بسیجی، جهادگر حوزه درمان هلال احمر و سایر اقشار که در دفاع مقدس نقش داشته اند تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی افزود: رونمایی از آثار فرهنگی، هنری و ادبی دوران دفاع مقدس شامل 15 عنوان کتاب و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی است.

وحیدی اظهار داشت: آیین عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهید ، جانباز، ایثار گر و جهادگران حوزه درمان دوران دفاع مقدس و برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه عملیات کمان 99 جز برنامه هایی است که با آغاز هفته دفاع مقدس در همه شهر های استان آذربایجان غربی اجرا خواهد شد و از بانوان رزمنده، جانباز و آزاده این استان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: رژه نیرو‌های مسلح و نمایشگاه دفاع مقدس امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/1001

ارسال نظرات