مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع)؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: فداکاری جوانان با انگیزه و ولایی در دوران دفاع مقدس، ذخیره ماندگاری برای انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۸۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام امید دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج اظهار داشت: مجموعه حوادثی که در دوران دفاع مقدس رخ داد مرهون فداکاری جوانانی است که شجاعانه و عاشقانه از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند؛ فداکاری این جوانان با انگیزه و ولایی ذخیره ماندگاری برای انقلاب شد.

فداکاری جوانان در دوران دفاع مقدس، ذخیره ماندگاری برای انقلاب شد

وی گفت: دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی داشت که امروز نسل جوان باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند. از جمله این دستاوردها می‌توان به اطاعت‌پذیری و فرمان پذیری از ولایت مطلقه فقیه و حفظ و رشد روحیه انقلابی، وحدت، پایداری و استقامت اشاره کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس هزینه‌های زیادی برای ما داشت اما دستاوردهای ملت ایران در طول آن دوران در مقابل هزینه‌ها بسیار عظیم است.

دهفولی تصریح کرد: با توجه به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شیوع کرونا در کشور، آنچه در تاریخ کشور ما ماندگار خواهد شد، روحیه جهادی، انقلابی، پای کار بودن، اتحاد و همبستگی مردم بوده که در واقع احیای فرهنگ بسیجی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی فرصتی برای خدایی شدن است، گفت: انقلاب اسلامی بازخوانی تمامی انقلاب‌ها از صدر اسلام تاکنون بوده و مایه فخر، قدرت و موفقیت آن، تبعیت از ولایت فقیه است؛ موردی که در طول تاریخ نظام، آن را به عینه مشاهده کرده‌ایم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها