خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سرهنگ هزارخانی در رکاب ولایت و عاشق کار خیر بود و همین خصوصیات سبب می شود که در زمره "السابقون السابقون اولئک المقربون" قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۲۷
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان صبح امروز شنبه در مراسمی که به مناسبت درگذشت سرهنگ کامران هزارخانی درمحوطه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد به بیان برخی اوصاف اهل بهشت پرداخت و اظهار داشت: افرادی که در دنیا اهل حیا هستند بدون شک از گناه و معصیت دوری می کنند و همین سبب می شود پس از مرگ بدون حساب و کتاب وارد بهشت شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: خداوند، رسول خدا (ص) و انسان مومن شاهد و ناظر اعمال انسانها هستند و کسی که به این موضوع اعتقاد داشته باشد عالم را محضر خدا می داند و مرتکب لغزش و گناه نخواهد شد.

وی گفت: از دلایلی که سبب می شود انسان بدون حساب و کتاب وارد بهشت شود این است که در کارهای خیر پیش قدم باشند و مصداق "السابقون فی الخیرات" باشد.

حجت الاسلام جلیلیان خاطر نشان کرد: همه ما شاهد هستیم که سرهنگ هزارخانی در کار خیر روحیه جهادی و سرعت عمل داشت و نمونه بارز "السابقون فی الخیرات" بود چنانچه در این شرایط کرونایی شب و روز نمی شناخت و در طرح کمک های مومنانه تمام تلاش خود را به کار گرفت تا به مردم خدمات رسانی کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بیان داشت: در طول تصدی این بزرگوار غیر خوبی چیزی ندیدیم و شاهد بودیم ایشان همواره دنبال شناسایی افراد نیازمند بود تا بتواند دینش را نسبت با آنها ادا کند.

وی ادامه داد: سرهنگ هزارخانی در رکاب ولایت و عاشق کار خیر بود و همین خصوصیات سبب می شود که در زمره "وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِک الْمُقَرَّبُونَ" قرار بگیرد.

حجت الاسلام جلیلیان، اخلاق خوب، داشتن ادب و سبقت در کار خیر را از خصوصیات بارز مرحوم سرهنگ هزار خانی عنوان کرد و اظهار داشت: ما یک پاسدار واقعی، زحمت کش و در خدمت اسلام را از دست دادیم.

وی گفت: خوشا به حال کسی که وقتی خبر ارتحالش را اعلام کردند همه افسوس بخورند و از کارهای خیرش سخن بگویند همان چیزی که در شنیدن خبر از دست دادن آقای هزار خانی مشاهده کردیم.

ارسال نظرات