با ارزیابی ریسکی که توسط متخصصین این شرکت انجام شد ، خطوط لوله ورودی مخازن 16 تا 18 پایانه نفتی خارگ با توجه قدمت و فرسودگی و عمر بالا ، نیاز به تعویض و نوسازی تشخیص داده شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۲۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به ماموریت این شرکت در انجام عملیات دریافت، ذخیره سازی و صادرات نفت خام کشور به صورت ایمن گفت: هدف اصلی ما انجام ماموریت‌ها به صورت ایمن و پایدار و با کمترین هزینه می‌باشد که لازمه انجام این ماموریت‌ها فراهم کردن زیرساخت‌های استراتژیک و حیاتی در بهترین و ایمن‌ترین حالت ممکن می‌باشد.


عباس اسدروز ادامه داد: یکی از نقاط قوت این شرکت در حوزه بهسازی و ایمن سازی تأسیسات نفتی، توان عملیاتی فوق العاده است.

اسدروز افزود: با ارزیابی ریسکی که توسط متخصصین این شرکت انجام شد، خطوط لوله ورودی مخازن ۱۶ تا ۱۸ پایانه نفتی خارگ با توجه قدمت و فرسودگی و عمر بالا، نیاز به تعویض و نوسازی تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: این خط لوله ۴۲ اینچ با استفاده از توان داخلی شرکت و ماشین آلات و کالای موجود در انبار‌های شرکت تعویض ونوسازی شد.

اسدروز افزود:در این پروژه عملیات حفاری، خاکبرداری و تسطیح با حجم حدود ۱۰۰۰۰ مترمکعب با استفاده از امکانات داخلی شرکت انجام و در ادامه عملیات برشکاری، جوشکاری، مونتاژ، تعویض خط لوله، هیدروتست و عملیات بلاست و رنگ آمیزی انجام شد که با توجه به انجام کار با استفاده از توان داخل صرفه جویی حدود ۳۵ میلیارد ریالی در بر داشت.
ارسال نظرات