فرمانده سپاه محلات خبر داد:

۷۲ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در محلات برگزار خواهد شد

سرهنگ رضایی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۷۲ عنوان برنامه شاخص برنامه با شعار «ما مقتدریم» و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان محلات برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۵۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سرهنگ پاسدار حسین رضائی فرمانده سپاه محلات از اجرای متمرکز برنامه های هفته دفاع مقدس در جوار گلزارمطهر شهدای شهر محلات خبر داد و گفت: با فضاسازی و برپایی مجموعه غرفه های «میعادگاه عطر لاله» از روز یکشنبه 28 شهریور به مدت 10 شب ( از ساعت 17 الی 24 ) برنامه‌های چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به محتوای برنامه ها بیان کرد: استفاده از شبکه تخصصی راویان دفاع مقدس شهرستان برای روایتگری و تبیین نقش شهرستان در راستای انتقال فرهنگ و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان و برپایی کارگاه مصاحبه با رزمندگان گمنامی که خاطرات آنها تاکنون شنیده نگردیده؛ و تجلیل از حماسه سازان از برنامه های مهم است.

وی اظهار کرد: برگزاری نمازجماعت و مجلس سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام همزمان با اربعین حسینی به مدت ۱۰ شب و تبیین اینفوگرافیک نقش شهرستان محلات در 8سال جنگ تحمیلی ازدیگر برنامه ها است.

رضایی گفت: همچنین دو یادواره شهدای « اصناف وکارمندان» و «یکصدشهیدپاسدار شهرستان محلات» با حضور سرداران و یادگاران 8سال دفاع مقدس در میعادگاه عطرلاله و بازسازی عملیات بزرگ فتح المبین و بازسازی واقعه عاشورا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بازسازی بخشی از خاکریزها و سنگرهای روح افزا و خاطره انگیز جبهه ی جنوب، با عبور از آب راه و پل های خیبری و سایر برنامه های محتوایی نیز مد نظر است.

سرهنگ رضائی در ادامه از برپایی چنین مجموعه نمایشگاهی عطر لاله در حوزه بسیج شهیدمطهری شهر نیم‌ور ، دیداربا امام جمعه های محترم ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان ، برگزاری ۲ برنامه آبروی محله افتخار کوچه ها در منطقه جمهوری و شهرک امام(ره)، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، نشست های بصیرتی ، رژه خودرویی و ...اشاره و شرح کل برنامه های هفته دفاع مقدس 1400 را برای استحضار شهروندان تقدیم اصحاب رسانه نمودند و افزود: رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری ها یک اصل مهم است که در این راستا برنامه ریزی های دقیقی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار