خبرهای داغ:
مسئول قرآن و عترت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در گفت و گو با بسیج:
تبریز- مسئول قرآن و عترت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا اعلام کرد: چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم سپاه عاشورا با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و نفرات برتر آن معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۹۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

علی گل محمدزاده در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی گفت: چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم سپاه عاشورا با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور 150 نفر از کازرکنان و سربازان روز سه شنبه  بیست و سوم شهریور ماه سال 1400 در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در بخش های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 10 جزء ،  تحقیق ، ترتیل، مفاهیم و اذان با حضور پایوران ، سربازان وظیفه و خواهران شاغل در سپاه برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

  گل محمدزاده از بالا رفتن سطح شرکت کنندگان نسبت سال های گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه سطح شرکت کنندگان مسابقات امسال بسیار بالا تر از سال های گذشته بود و هیات داوران یه این موضوع اشاره داشتند که این عامل باعث رقابت خوب بین حاضران در مسابقات شده بود.

چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم سپاه عاشورا به کار خود پایان داد

مسئول قرآن و عترت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا ادامه داد: نتایج مسابقات بلافاصله بعد از اتمام رقابت ها با تصمیم گیری و جلسات هیات داوران اعلام شد که اسامی نفرات برتر به شرح زیر است ؛

در بخش حفظ کل سربازان آقای یعقوب مهدوی از نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا مقام برتر را کسب کرده است.

در بخش حفظ 20 جزء برداران پایور آقای حسن وحید رضایی از لشکر عملیاتی 31 عاشورا ، در بخش حفظ 15 جزء برداران پایور آقای رضا قلی پور حفاظت اطلاعات سپاه عاشورا را مقام برتر را کسب کرده اند.

در بخش تحقیق برادران پایور آقایان محمد حسین محسنی از نمایندگی ولی فقیه، علی محمد عزتی ناحیه میانه، مهدی اصغرزاده ناحیه ملکان به ترتیب مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.
در بخش تحقیق خواهران خانم اعظم افشان از حفاظت فرودگاه و بخش تحقیق سربازان مهدی صادقی از ناحیه مراغه و توحید علی اکبرپور ناحیه سراب مقام های برتر را کسب کردند.

مقام های برتر بخش ترتیل در بخش پایوران برادر رضا پور وحدانی از لشکر عملیاتی 31 عاشورا، رضا سلیمان زاده از ناحیه امامت تبریز و رسول حاجی بابایی از لشکر عملیاتی 31 عاشور به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش ترتیل خواهران هاجر امینی از ناحیه هوراند، حوریه ملکی از ناحیه امامت تبریز و مینا رئوفی از ناحیه بسیج دانشجویی مقام های برتر را ازآن خود کردند.
در بخش ترتیل سربازان وظیفه سید محمد طه سیدی از ناحیه مرند، سجاد عباسی نسب از نمایندگی ولی فقیه و رسول بقایی از بسیج اقشار به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
مقام های برتر بخش مفاهیم یک در بخش پایوران را علی ابراهیم زاده از ناحیه اسکو ، بخش خواهران را مرضیه بخشی از ناحیه ملکان و بخش سربازان وظیفه را محمد رضا جوان از ناحیه بستان آیاد کسب کردند.
در بخش مفاهیم (دو) در بخش برادران پایور حسین صبور از نمایندگی ولی فقیه، نورالدین عابدی از معاونت نیروی انسانی و رسول تقوی از ناحیه اسکو به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
مقام های برتر مفاهیم (دو) در بخش خواهران شاغل را فاطمه باشماقی از ناحیه میانه، زهرا بهاری از ناحیه بستان آباد، و فاطمه نبوی از ستاد سپاه عاشورا کسب کردند.
در بخش سربازان وظیفه مقام های برتر مفاهیم (دو) را جلال پاکی از ناحیه بستان آباد و امیرحسین عبدی از نمایندگی ولی فقیه اذعان خود کردند.
در بخش اذان مقام های برتر پایوران را نوید طبلخی از ناحیه امامت تبریز، جواد حیدری از ناحیه چاراویماق و محمد آذری از ناحیه امامت را به خود اختصاص دادند.
مقام های برتر سربازان وظیفه در بخش اذان را حسین حاجی زاده از ناحیه سراب و مسعود صادقی از ناحیه میانه کسب کردند.
لازم به ذکر است نفرات برتر در بخش های مختلف به مسابقات کشوری نیرو های مسلح معرفی خواهند شد تا رقابت خود را برای کسب مقام ادامه دهند.

ارسال نظرات