مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های ذفاع مقدس آذربایجان شرقی:

41 عنوان برنامه محوری همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود

تبریز- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های ذفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری 41 عنوان برنامه محوری در استان و شهرستان ها همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۵۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین بستر برای تبیین رشادت های آن دوران است، افزود: شعار محوری امسال در هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» انتخاب شده است.

وی از دفاع مقدس به عنوان نبردی بی نظیر در طول تاریخ یاد کرد و اظهارداشت: این نبرد بی نظیر بستری برای تولید آثار هنری و فرهنگی است تا بتوان این فرهنگ را به نسل حاضر و آینده انتقال داد.

سردار عباسقلی زاده در ادامه با اشاره به برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس مهم ترین آن ها را سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب برای پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به صورت مجازی عنوان و بیان کرد: این برنامه 30 شهریور خواهد بود که در مصلی امام خمینی(ره) تبریز همزمان از آن بهره مند خواهیم شد.

وی رژه موتوری را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواند و افزود: این برنامه نیز پس از سخنرانی آیت الله خامنه ای از مصلی امام(ره) به سمت گلزار شهدای وادی رحمت انجام خواهد شد.

سردار عباسقلی زاده برپایی نمایشگاه به صورت محدود در فضای باز ائل گلی تبریز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: این نمایشگاه به خاطر شرایط کرونایی در قالب نمایش تجهیزات و اداوات نظامی برای نشان ادن اقتدار نیروهای مسلح خواهد بود.

وی اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری، دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا و اجرای برنامه زنده تلویزیونی در محوطه منتهی به عمارت ائل گلی را در قالب گفت و گو و خاطره گویی رزمندگان ذوران دفاع مقدس را از دیگر عناوین مهم برنامه های هفته دفاع مقدس نام برد.

سردار عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس امسال به توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی در راستای این ایام خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها