خبرهای داغ:
رفیعی آتانی گفت: اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس یک رسانه بین المللی و جهانی می باشند که باید ارزش های دفاع مقدس باید از طریق مدیران برای نسل جوان بازخوانی شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای اداری شهرستان آوج با حضور سردار رفیعی آتانی در محل فرمانداری آوج برگزار گردید‌.

وی در ادامه افزود: یکی از خطر هایی که گنجینه دفاع مقدس را تهدید می کند تحریف واقعیات و ارزش های دفاع مقدس می باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود:آمریکا مک فارلین را دزدانه به ایران فرستاد چون نمی توانستند رو در رو با نظام مقاومت کنند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا بعد از فتح خرمشهر جنگ را ادامه دادیم افزود: به گفته امام که فرمودند باید متجاوز تنبیه شود و باید به دشمن فرصت ندهیم تا بار دیگر به کشور حمله کند، جنگ پس از فتح خرمشهر ادامه یافت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه گفت: حرکت کور دلانه منافقین که با عملیات فروغ جاویدان آغاز شد و می خواستند تا با این عملیات کار انقلاب را یکسره کنند به فضل الهی در تنگه مرصاد توسط رزمندگان اسلام به هلاکت رسیدند و نابود شدند.

سردار رفیعی افزود: ما در دفاع مقدس الگوهای درخشانی از مردان و شیرزنانی داریم که باید به آنان اقتدا کنیم چرا که افتخارات بزرگی را در تاریخ کشور به ثبت رساندند.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی گفت: اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس یک رسانه بین المللی و جهانی می باشند که ارزش های دفاع مقدس باید از طریق مدیران برای نسل جوان بازخوانی شود.

سردار رفیعی تاکید کرد: در دفاع مقدس یکی از دستاورد ها تبلور دینی می باشد و فقط بحث دفاع از وطن نبود و امام در جنگ فرمود که اسلام حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد و هیچ کسی نگفت که من برای دفاع از مرز فقط رفته ام.

وی ادامه داد: دستاورد دیگر دفاع مقدس وحدت و همدلی مسئولین و مدیران نظام می باشد که باید آن را تقویت کنیم.

سردار آتانی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس تاکید کرد: دفاع مقدس یک تهدید بود و ما آن را به یک فرصت تبدیل کردیم و امروز شاهد شکوفایی فرصت ها در زمینه دفاعی و موشکی و پهپاد و غیره می باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها