نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نماز جمعه سنگری با رسالت وحدت و آگاهی بخشی است
کد خبر: ۹۳۷۴۰۶۸
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوی، آیین تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان خوی با حضور حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و اعضای شورای اداری،مسولین، روحانیون و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان خوی در محل فرمانداری ویژه این شهرستان  برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی طی سخنانی از زحمات، تلاش ها و خدمات 21 ساله حجت الاسلام «سید رضی شکوری» امام جمعه سابق شهرستان خوی قدردانی کرد.

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام «حجت قاسم خانی» امام جمعه جدید شهرستان خوی گفت: حجت الاسلام شکوری در این مدت 21 خدمات ارزشمندی در عرصه های مختلف دینی، تبلیغی و حوزوی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

حجت الاسلام قریشی با تاکید برعمل به فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: توجه به نقش و جایگاه نماز جمعه و آگاهی بخشی به جامعه در تحولات اجتماعی، سیاسی با استفاده از تریبون مردمی که سکان دار آن امام جماعت می باشد از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: امید است با حضور امام جمعه جدید شهرستان خوی شاهد ترقی و پیشرفت در تحکیم ارتباطات، ایجاد وحدت و توسعه پایدار در شهرستان خوی باشیم.

گفتنی ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیراله شریفی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز در دیدار با امام جمعه جدید تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد ارزشی را خواستار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات