خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج، فرمول حل همه مشکلات جامعه ماست و هر بلایی اعم از طبیعی یا غیرطبیعی به مردم عارض شود، سپر بلا می‌شوید.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۷۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین سلامی امروز عصر در جمع بسیجیان سپاه ویژه تبریز با اشاره به خصوصیات بسیجیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت: فداکاری، ایثار و جهاد و از جان گذشتگی از خصوصیات برجسته شماست که از شرف مردم دفاع می‌کنید و همواره پیروز صحنه‌ها خواهید بود.

 وی افزود: امروز شما فرشتگان آسمانی هستید که روی زمین حرکت می‌کنید و مشکلات را با برکت وجودتان مرتفع می‌سازید، همانا که نجات دهندگان مردم این مرز و بوم هستید.
 سردار سلامی اظهار داشت: خداوند به قلب های شما اطمینان و سلامت عنایت فرموده‌است و قلب‌های مؤمن محل نزول آرامش الهی است .
فرمانده‌کل سپاه افزود: شما صدای ناله‌ی ابرقدرت‌ها را که در حال احتضار است می‌شنوید اما از رجزخوانی صهیونیسم خبری نیست و هم‌اینک با مقاومت گسترده بنام انقلاب اسلامی و بنام رهبری عالیقدر، امروز جوانه‌های امید مردم درحال رویش است.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: جاودانگی اسلام به برکت حضور زنان و مردانی است که در لحظه‌های سخت و در موقعیت‌های خطیر برای دفاع از حریم اسلام ناب و دفاع از عزت و شرافت و کرامت امت اسلامی در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.
 سردار سلامی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: این مردم امام خود را در حلقه انگشتری خود می‌گیرند و نمی‌گذارند لحظه‌ای احساس تنهایی بکند و بنده مفتخرم که در جمع امتداد دهندگان راه قافله‌سالار لشکر عاشورا سرلشکر شهید مهدی باکری حضور دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها