سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی ۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۸۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی ۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرز‌های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آن‌ها جاودانه شد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روز‌هایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله‌ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس" که به فرمود: ه‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف استان کردستان به ویژه ایثارگران، جانبازان و نیرو‌های مسلح قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمائیم.
سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات