فرمانده سپاه استان البرز گفت: سپاه این استان به‌عنوان یک نهاد انقلابی در تأمین مسکن کارکنان پیشتاز شد و اولین پروژه را در دولت انقلابی در این استان آغاز کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۰۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز در آئین کلنگ زنی ساخت یک هزار واحد مسکونی برای کارکنان سپاه این استان اظهار داشت: خدا را شاکریم که سپاه به‌عنوان یک نهاد انقلابی، پیش‌رونده و پیش برنده همیشه در نگهبانی از دستاوردهای انقلاب، پیشتازی در عرصه‌های مختلف و خط‌شکنی در اجرای مأموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که بر عهده دارد سرافراز بوده است.

سپاه استان البرز، پیشتاز در آغاز پروژه تأمین مسکن کارکنان

وی مطرح کرد: سپاه پاسداران بر خود می‌بالد که فرمانده‌ای به‌عنوان نایب امام زمان (عج) دارد و ما نیز در سپاه امام حسن مجتبی (ع) که با نام مبارک کریم اهل بیت (ع) مأنوس است، بر خود می‌بالیم که توفیق پاسداری از نظام و انقلاب در لباس سبز پاسداری را پیدا کردیم. ما در مجموعه سپاه، تمام تلاش خود را در راستای تحقق منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمایشات رئیس‌جمهور در خصوص تأمین مسکن آحاد مردم به کار خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: سپاه استان البرز به‌عنوان یک نهاد انقلابی در تأمین مسکن کارکنان پیشتاز شد و اولین پروژه را در دولت انقلابی در این استان آغاز کرد. سپاه و بسیج آمادگی دارد در هر عرصه‌ای که مردم به‌ویژه افراد محروم و کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیاز دارند، وارد عرصه شود تا گام‌های مثبتی در راستای رفع دغدغه مردم در خصوص تأمین مسکن برداشته شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها