تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: ما امروز بر سر سفره‌ی شهدا نشسته‌ایم بقای این انقلاب به خاطر خون شهیدان است و شهادت است که پای ماندگاری و پایداری و بقاء ارزش ها را امضا می کند.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۵۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور بمناسبت هفته دفاع مقدس در ننشست خبری با اصحاب رسانه عجب شیر گفت: یکی از بزرگ‌ترین فوائد این جنگ هشت ساله و دفاع مقدس، حفظ و تقویت روحیه‌ی انقلاب و حرکت، در نسل جوان ما و در جامعه‌ی ما بود.

وی به خباثت های آمریکایی ها در طول جنگ تحمیلی اشاره و افزود: هدف دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ با صدام شکست این نظام بود اما به لطف خدا و ایثار و از خود گذشتگی مردم ولایت مدار این خفت نصیب آمریکایی‌ها شد.

شاه محمدپور گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی تمامی کفر و شرک جهانی در برابر ملت ایران صف کشیده اند و ظالمانه ترین تحریم‌ها را علیه ملت ما اعمال کردند.

وی ادامه داد: مسئله‌ی دفاع مقدس علاوه بر اینکه یک آزمون بزرگی بود برای ملت ایران، آزمونی هم برای بروز استعدادها جوانان ناشناخته این سرزمین بود.

شاه محمدپور گفت: بیش از ۱۰۰ مورد برنامه ناحیه ای و حوزه‌ای در فضای حقیقی و مجازی در سپاه عجب شیر برگزار خواهد شد که این برنامه ها با بیعت با ولایت و امامت و تجدید میثاق با شهدا شروع خواهد شد.

وی به مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه عجب شیر اشاره و افزود: کمک‌های مومنانه، توزیع غذای گرم، قربانی، افتتاح صندوق قرض الحسنه، تجلیل از مدافعان سلامت، کاروان لاله های سرخ، رژه موتوری و نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از جمله برنامه های مهم این شهرستان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها