خبرهای داغ:
در آستانه هفته بسیج صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر

مسئول سابق بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) استان با بیان این‌که امسال در آستانه هفته دفاع مقدس پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اجرا می‌شود گفت: در طول هفته جمع‌آوری آثار را از رسانه‌ها داریم.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۶۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ظهر امروز دوشنبه(29شهریور) همزمان با مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه استان از پوستر پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه توسط خواهر شهید فرهادی(شهید خبرنگار استان) رونمایی شد.

 سجاد رضایی مسئول سابق بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) استان در این مراسم با بیان این‌که امسال در آستانه هفته دفاع مقدس پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اجرا می‌شود اظهار داشت: در طول هفته جمع‌آوری آثار را از رسانه‌ها داریم.

وی عنوان داشت: در چهار سال گذشته جشنواره ابوذر در سطح استان و کشور اجرا شده‌است و سال گذشته نزدیک 500 اثر از فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران جمع‌آوری  و در پایان از نفرات برگزیده تقدیر شد.

 رضایی با بیان اینکه جشنواره ابوذر تنها جشنواره ای است در سطح استان مداوم و فعال داریم افزود: تا سی ام آذر جمع‌آوری آثار را خواهیم داشت و بعد از جمع‌بندی و داوری آثار برگزیده تقدیر و به جشنواره کشوری ارسال می‌شوند.

وی تصریح کرد: فعالیت در جبهه فرهنگی و رسانه‌ای علارغم اینکه آورده اقتصادی ندارد و بسیار هزینه‌بر است، بسیاری از قوانین دست‌وپاگیر، مواضع و نگاه‌های سلبی در این حوزه کار را برای رسانه، فضای مجازی و نشریات سخت‌تر از قبل کرده‌است تا با رویکرد دولت سیزدهم در اهمیت فرهنگ و حوزه رسانه این نقیصه جبران و مشکلات صنفی برطرف شود.

 مسئول سابق بسیج رسانه استان گفت: برگزاری نشست‌های جلسات اندیشه‌ورز با حضور مدیران رسانه‌ها، جشنواره ورزشی، جشنواره ابوذر، جلسات روز قشر بسیج رسانه و روز خبرنگار ، جمع‌آوری کمک‌های مرکز مردمی نیکوکاری رسانه یاران از جمله عملکرد بسیج رسانه در این مدت است.

وی خاطرنشان کرد: استان ما در موضوع رسانه با وجود کم‌توجهی‌ها و محرومیت‌هایی که در حوزه رسانه در استان صورت می‌گیرد اما با پیگیری‌های عمیق، همکاری و تعامل سازنده بین رسانه‌های داخل استان برای حل مسائل و مشکلات استان صورت‌گرفته است.

 رضایی ادامه داد: از سال 97 برنامه‌های فضای مجازی به شکل گسترده‌تر دنبال شده‌است و در سطح پایگاه بسیج برنامه‌های ماموریتی فضای مجازی را داریم که کار بسیار عظیم در پیش است.

 

محمدرضا صادق مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در این مراسم با بیان این‌که در بیانیه گام دوم مهم‌ترین تاکید رهبری بر این است که شکست محاصره تبلیغاتی دشمن وظیفه رسانه است اظهار داشت: نقش مهم بسیج رسانه در این زمینه مشخص است.

 وی با بیان تاینکه دشمنان با تحریف و مسائل دروغین دیگر درجلوی راه انقلاب قرار گرفته اند گفت: جریانی با تحریف رسانه ای راه انداختند که برای اینکه جمهوری اسلامی عضو شانگهای شود باید عضو FATF شود اما شاهدیم که بدون اینکه تحریم‌ها برداشته شود جمهوری اسلامی عضو شانگهای شد.

صادق با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در خواراک فکری و اقنای افکار عمومی مشخص است  افزود: فضای مجازی و رسانه ها در خط مقدم درگیری فرهنگی و جنگ نرم بر علیه انقلاب اسلامی هستند و وظیفه بسیج رسانه هماهنگ‌کننده بین رسانه‌ها است تا همه را در زیر خیمه انقلاب دور هم جمع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار