خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در جلسه برنامه ریزی طرح شهید رهنمون مطرح شد:
سرهنگ دوم پاسدار حسن مهدوی، در جلسه برنامه ریزی طرح شهید رهنمون در سپاه ناحیه اقلید گفت: خدمات عمومی، تخصصی پزشکی و تامین داروی رایگان در روستا‌های خنجشت، نورآباد، الله آباد، بازبچه وعلی آباد انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۴۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار حسن مهدوی، در جلسه برنامه ریزی طرح شهید رهنمون در سپاه ناحیه اقلید گفت: خدمات عمومی،تخصصی پزشکی و تامین داروی رایگان در روستاهای خنجشت، نورآباد، الله آباد، بازبچه وعلی آباد انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی برای۱۵۰ نفر با همکاری درمانگاه بسیجیان امام هادی(ع) انجام شده است.
مهدوی گفت: تعامل با درمانگاه ها و بیمارستان های شهرستان اقلید جهت استفاده محرومین از خدمات درمانی رایگان و تعامل با سازمان بسیج جامعه پزشکی استان های فارس و یزد برای تامین پزشکان متخصص و فوق تخصص از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری بود.
وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه های کاهش آسیب اجتماعی در شهرستان اقلید افزود: تربیت ۱۰۰ مربی پیشگیری از اعتیاد با برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره پیشگیری از اعتیاد و طلاق از دیگر اقدامات بوده است.
معاون اجتماعی سپاه اقلید با اشاره به درمان و ترک اعتیاد رایگان ۴۰ معتاد متاهل با همکاری خیرین و حوزه های بسیج، افزود: بهبود یافتگان اعتیاد برای اشتغال به تعدادی از کارخانه‌های شهرستان معرفی شده اند.
مهدوی ادامه داد: همچنین راه اندازی ۱۲ گروه صیانت گر برای حمایت از معتادان بهبود یافته و ارائه مشاوره به معتادان برای جلوگیری از بازگشت آنان به اعتیاد مجدد از فعالیت های دیگر این نهاد بوده است.
در این نشست،نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: خیرین سلامت اقلید در سال ۹۹، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در جهت توسعه بهداشت در شهرستان اقلید کمک کردند.
دکتر صالحی افزود: فعالیت این مجمع در نوع خود در استان فارس ممتاز و در کشور جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.
وی از تلاش های بسیج جامعه پزشکی شهرستان بابت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم از طریق برگزاری اردوهای جهادی و همچنین طرح شهید رهنمون قدردانی کرد.
صالحی ابراز امیدواری کرد: از طریق جذب اعتبار برای تامین تجهیزات برای پیشبرد اهداف بسیج جامعه پزشکی تلاش شود.
همچنین رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید در این جلسه گفت: بسیج، در طرح واکسیناسیون کرونا که مزین به نام سردار دلها،شهید سلیمانی است شبکه بهداشت را یاری رسانده است.
مسعود جوکار ادامه داد: همچنین واکسیناسیون عشایر را نیز آغاز کرده ایم که با جدیت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: با تامین دستگاه های اکسیژن ساز و تجهیزات پزشکی، بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) به طور مطلوبی در ارائه خدمات به بیماران اقدام می کند.
جوکار ادامه داد: با اضافه کردن دو پایگاه دیگر واکسیناسیون و تامین واکسن از ازدحام بی مورد جلوگیری کردیم.وی از مردم خواست با توجه به تامین واکسن جهت واکسیناسیون به پایگاههای پیش بینی شده مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها