خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛
محمدبیگی گفت: با مطالعه زندگی شهدا و ایثارگران نباید فراموش کنیم بر شهدا ‌و رزمندگان و جانبازان چه گذشته است. امنیت امروز را وامدار همه این بزرگ مردان هستیم.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۷۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در سراسر کشور برگزار شد.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر از دلاور مردان دفاع مقدس و خانواده های ایشان بیان کرد: امروز در آوردگاه وحدت بخش چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، این روز را با هم گرامی می داریم.

وی گفت: جای بسیار خرسندی است که این مجلس مزین به تمثال شهدای بزرگوار ایران در تمام عرصه های کشور است. امروز باید شاکر خدای متعال باشیم که به برکت خون شهدا در امنیت و آرامش زندگی می کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر به چهار دهه گذشته نگاه کنیم همیشه در تمام دوران های کشور محتاج خون شهدا بودیم وقتی تمام مرزهای ما تهدید شد، وقتی داعش شکل گرفت و کشورهای مسلمان را تهدید کرد که سردار حاج قاسم و همراهانشان ورود یافته و با تسخیر دل ها مستکبران را از صحنه خارج کردند.

محمدبیگی عنوان کرد: امروز ما در دفاع از بشریت چهره های درخشانی داشته ایم. امروز از جایگاه یک زن از مادران و همسران شهدا تقدیر می کنم که مادران شهدا مردانی را پرورش دادند که دفاع از اسلام را به عرصه جهان نشان دادند.

وی افزود: امروز زن ایرانی مفتخر است پرورش دهنده نسلی است که برای دفاع از انسانیت مرزها را نمی شناسد و صحنه های حماسی زیادی را خلق کرده اند.

این مسوول تصریح کرد: کتاب هایی که در مورد سرگذشت شهدا نوشته شده باید خوانده شود تا فراموش نکنیم چه روزها و شبها و لحظه هایی بر شهدا ‌و رزمندگان و جانبازان گذشته است. ما امروز وامدار همه این بزرگ مردان هستیم.

محمدبیگی اضافه کرد: سر تعظیم در مقابل خانواده معزز شهدا و مادران و همسران شهدا و ایثارگران و جانبازان فرود می آورم. امروز انقلاب، درخت تنومند ریشه داری است که هیچ طوفانی نمی تواند این درخت تنومند را از ریشه برکند چرا که خدا و ائمه محوریت تفکرات ماست.

وی ادامه داد: باید در خدمت به مردم پیشگام و پیشخدمت باشیم‌ شاید روزهای سختی در حوزه اقتصادی داشته باشیم اما باید به یاد آوریم در هشت سال دفاع مقدس مردم در بدترین شرایط زندگی می کردند، لذا این روزها سخت تر از آن روزهای دفاع مقدس نیست و قطعا با همدلی و وحدت و تاکید بر مشترکات می توان ایران اسلامی را ساخت و قطعا کوبیدن بر طبل ناامیدی مردم، کاری از پیش نمی برد.

محمدبیگی اضافه کرد: جمهوری اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کرده و لذا جوانان باید بدانند که برای این روزها و امنیت این روزها خون های پاک زیادی داده شده لذا قدر لحظه های خاص این روزها را بدانید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها